دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1395 - 16:11

برگزاری مسابقات بدمینتون در واحد سمنان

به مناسبت هفته ورزش و تربیت‌بدنی یک دوره مسابقه بدمینتون با عنوان جام شادروان محمد صوفی‌آبادی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.
کد خبر : 127191

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ 5 تیم از دانشگاه سمنان، درمان تامین اجتماعی، بانک مسکن، برق منطقه‌ای و دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در این مسابقات شرکت داشتند که به‌صورت دوره‌ای و در یک گروه باهم به رقابت پرداختند.


در روز نخست این مسابقات چهار دیدار برگزار شد که بر اساس این دیدارها دانشگاه سمنان با برتری 5 بر صفر از سد معاونت درمان تامین اجتماعی استان گذشت و دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم با همین نتیجه بانک مسکن را از پیش رو برداشت. در دیدار بعدی دانشگاه سمنان و برق منطقه‌ای به هم مصاف رفتند که این دیدار را دانشگاه سمنان با حساب 4 بر یک به نفع خود خاتمه داد. آخرین دیدار روز گذشته را تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و معاونت درمان تامین اجتماعی استان انجام دادند که این در دیدار نیز دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با حساب 4 بر یک نتجیه را به نفع خود به پایان رساند.


این مسابقات امروز با انجام بازی‌های باقی‌مانده در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ادامه پیدا خواهد کرد.


به گزارش آنا، شادروان مرحوم محمد صوفی‌آبادی از مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و منطقه ده بود که سال گذشته به علت ضایعه ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته