دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1395 - 14:58
مدیرعامل شرکت زیرساخت:

اینترنت با 50 درصد تخفیف به دانشگاه‌ها واگذار می شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران گفت: پهنای باند اینترنت 50 درصد ارزان تر براساس مصوبه هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در اختیار دانشگاه های قرار می گیرد.
کد خبر : 127164

گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی شرکت زیرساخت، محمد جواد آذری جهرمی درنشست هم اندیشی مدیران اداره های کل استان های این شرکت افزود:خدمات این شرکت به مشتریان با توجه به نقش کلیدی آن در توسعه زیرساخت های ارتباطی از جایگاه ویژه ای برخوردار است .
معاون وزیر ارتباطات پیرامون تغییر و تحولات در ساختار این شرکت گفت : افزایش کیفیت خدمات به مشتریان با ایجاد این تغییرات در زنجیره واگذاری خدمات داده صورت خواهد گرفت .
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران چهارم مهرماه امسال خبر از راه اندازی شبکه علمی کشور داد ویادآورشد با آغاز به کار شبکه علمی، کتابخانه های دیجیتالی، مراکز داده و اشتراک منابع دانشگاهی در مسایل پردازش موازی شکل می گیرد.
نصرالله جهانگرد گفته بود: سازمان مزبور در نظر دارد روی این بستر حداقل یک گیگابیت بر ثانیه سرعت دسترسی به دانشگاه ها اختصاص دهد و دسترسی به شبکه در قالب ابری خواهد بود و شبکه علمی ساختاری اینگونه خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: هدف از راه اندازی این شبکه، کاهش نرخ خدمات شبکه ای برای دانشگاه ها تا حداقل 50 درصد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته