دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1395 - 11:30

تمدید مهلت ارسال مقاله به دوازدهمین سمینار الکتروشیمی

دوازدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی توسط انجمن الکتروشیمی ایران در تاریخ 26 و 27 آبان ماه 1395 در دانشگاه تربیت مدرس در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 127036

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات تا 30 مهر، کلیه علاقمندان اعم از استادان دانشگاه‌ها، محققین و پژوهشگران، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد رشته های شیمی، مهندسی شیمی، مواد، صنعتگران و سایر علاقه مندان به زمینه های مختلف الکتروشیمی، فرصت دارند تا چکیده مقالات خود را به سایت دبیر خانه سمینار به آدرس: www.iranecs.ir ارسال کنند.


به گزارش آنا، بخشی از رویکرد دوازدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران که مورد تائید ستاد نانو است، در زمینه دریافت حمایت تشویقی پایان نامه‌های مرتبط با فناوری نانو در سال 1395 اعلام شده است.


دیگر اهداف برگزاری این سمینار «گردهمایی بزرگ استادان، پژوهشگران، صنعتگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر علاقه‌مندان» در زمینه های مختلف الکترو شیمی در سطح کشور؛ ایجاد هم‌افزایی فعالیت‌های پژوهشی کشور در راستای بومی سازی و ارتقای الکترو شیمی در کشور، ترویج تحقیقات بنیادی، کاربردی و توسعه ای در زمینه های مختلف الکترو شیمی، بهره گیری از دانش فنی، تبادل اطلاعات و تجارب بین متخصصین، پژوهشگران و صنعتگران عرصه الکترو شیمی، گسترش ارتباط مراکز دانشگاهی و پژوهشی با صنایع مرتبط »، در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته