دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 12:46
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

افزایش 3.6 درصدی افراد تحت پوشش تامین اجتماعی

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از افزایش 3.6 درصدی تعداد افراد بیمه شده تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: تا پایان آذر سال گذشته (1393) تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی به 40 میلیون و 149 نفر رسید.
کد خبر : 12688

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، امیرعباس تقی پور روز سه شنبه در جریان بازدید از بیمارستان 17 شهریور مشهد مقدس افزود: 13 میلیون و 278 هزار و 622 نفر از این افراد بیمه شده اصلی، پنج میلیون و 406 هزار نفر مستمری بگیر و بقیه افراد تحت تکفل بیمه شدگان هستند.


وی ادامه داد: همچنین تعداد مستمری بگیران این سازمان نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد رشد دارد.


مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به بودجه این سازمان در سال 94 نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 58 هزار میلیارد تومان در سال جاری بودجه این سازمان است که یک سوم بودجه کل کشور می‌شود.


وی به فعالیت 65 هزار نیرو در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: سال گذشته ماهانه سه هزار و 500 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف تامین اجتماعی هزینه شد.


تقی پور ادامه داد: در بخش درمان نیز به تنهایی 12 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.


وی تصریح کرد: روانسازی امور، اصلاح فرایندها و احترام به بیمه شدگان و مستمری بگیران از جمله فعالیت‌های ما در سال جاری محسوب می‌شود.


تقی پور همچنین با قدردانی از خدمات مسوولان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: این استان پیشرو، خلاق و موفق در حوزه تامین اجتماعی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته