دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور 33 کشور جهان در بزرگترین نمایشگاه تاسیسات خاورمیانه

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات خاورمیانه و شمال آفریقا امروز با حضور حسین اسفهبدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و در آن صدها شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 33 کشور مناطق مختلف جهان جدیدترین صنایع، تجهیزات، ماشین‌آلات، توانمندی‌ها و تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند.
کد خبر : 126712

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا،در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه تاسیسات خاورمیانه و شمال آفریقا و یکی از 10 نمایشگاه بزرگ جهان محسوب می‌شود بیش از 830 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.


همچنین در این نمایشگاه 420 شرکت داخلی و 410 شرکت و نام تجاری خارجی از کشورهای ایتالیا، چین، صربستان، کره جنوبی، آلمان، تایوان، ترکیه، مالزی، تایلند، سوئد، فنلاند، دانمارک، ایرلند، سوئیس، کویت، ژاپن، انگلستان، آمریکا، هند، امارات، اسپانیا، فرانسه، لهستان، هلند، کانادا، یونان، برزیل، اسلوانی، بلژیک، مجارستان، اندونزی، روسیه و نروژ حضور دارند.


رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات در این مراسم از رشد 25 درصدی استقبال از این نمایشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیر شرکت‌های داخلی و خارجی مواجه شده و این استقبال به حدی بود که سالن‌های تحت پوشش از چند هفته قبل به صورت کامل تکمیل شد.


عبدالکریم جلالی افزود: قرار است در مدت زمان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات چند هیات تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه‌ها و سالن‌های نمایشگاهی با شرکت‌های داخلی وارد مذاکرات اقتصادی شوند.


رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه افزود: آشنایی با نوین‌ترین تولیدات و پیشرفت‌های این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت‌کنندگان و متخصصین آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای عرضه شده در بخش سیستم‌های گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی و بازاریابی و توسعه صادرات مهم‌ترین اهداف برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات است. این نمایشگاه از امروز تا 30 مهر ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 پذیرای علاقه‌مندان و صاحبان صنایع مختلف است.


نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود. این نمایشگاه طی 13 سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاور میانه همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته