دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شهریان: تاکید IOC روی اساسنامه فدراسیون‌ها بود/ اولویت ما فوتسال بانوان نیست

نائب رئیس کمیته ملی المپیک گفت:در 6 ماهه دوم سال ما مشکلات بودجه‌ای داریم و در اعزام تیم‌ها باید در نظر بگیریم که چقدر یک اردو یا یک مسابقه تاثیرگذار است.
کد خبر : 126691

به گزارش گروه ورزشی آنا، رباب شهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در شورای معاونان وزارت ورزش اعلام شده انتخابات تا یک سال برگزار نشود، گفت: «اصلا چنین چیزی نشنیده‌ام. انتخابات فدراسیون‌ها تا الان انجام شده و مشکلی هم به وجود نیامده است. در اصلاح اساسنامه موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد اینکه این اساسنامه‌ها هم با قوانین بین المللی و هم داخلی مطابقت داشته باشد.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا در نامه کمیته بین‌المللی المپیک IOC تاکیدی روی اصلاح اساسنامه کمیته المپیک ایران بوده یا خیر اظهار داشت: «من نامه را از طریق رسانه‌ها دیدم و در این نامه تاکیدی روی کمیته نبود بلکه روی فدراسیون‌ها بود.»


وی در پاسخ به این سئوال که اساسنامه کمیته ملی المپیک به ریاست خادم اصلاح شد، چرا این موضوع در هیات اجرایی بحث نشد، گفت: «دستورات جلسه توسط شهنازی نوشته می‌شود و او براساس اولویت موضوع مورد بحث را مشخص می‌کند. در جلسات بعدی اساسنامه کمیته هم مورد بحث قرار می‌گیرد.»


نائب رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوالی دیگر درباره اینکه فکر می‌کنید آیین نامه‌ای که در دوره قبل انتخابات براساس آن برگزار شد در این دوره هم مورد استفاده قرار بگیرد خاطرنشان کرد: «این آیین نامه در همان زمان هم اصلا اجرایی و عملیاتی نشد.»


معاون امور بانوان وزارت ورزش در ادامه صحبت‌هایش درباره لغو دیدار دوستانه فوتبال بانوان ایران و سوئد عنوان کرد: «با توجه به اینکه اعزام‌ها در شورای برون مرزی مورد تشویق قرار می‌گیرد این موضوع اولویت تیم ملی نبود. به همین دلیل شورا برای اعزام به نتیجه نرسید. در 6 ماهه دوم سال ما مشکلات بودجه‌ای داریم و در اعزام تیم‌ها باید در نظر بگیریم که چقدر یک اردو یا یک مسابقه تاثیرگذار است و در اولویت قرار می‌گیرد.»


شهریان افزود: «نامه‌های قبل از اعزام و 40 روز زودتر به شورای برون مرزی ارسال شد برخی تیم‌ها زمانی که بلیت گرفتند و همه کارهایشان را انجام داده‌اند تازه به شورای برون مرزی می‌آیند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته