دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1395 - 10:30
در صحن علنی شورای شهر مطرح شد:

چمران: نامه معاون فرماندار درباره پاساژ علاءالدین عجیب و غریب است/ حاضریم کلنگ به دست بگیریم و طبقه اضافی را تخریب کنیم

رئیس شورای شهر تهران نامه معاون فرماندار درباره تخریب نشدن طبقه هفتم پاساژ علاءالدین را عجیب و غریب دانست و گفت: اگر شهرداری رودربایستی دارد ما 31 عضو شورای شهر حاضریم کلنگ به دست بگیریم و طبقه اضافه را تخریب کنیم.
کد خبر : 126630

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به اعتراض برخی از اعضای شورای شهر در خصوص نامه فرمانداری که حاکی از تخریب نشدن طبقه هفتم پاساژ علاء‌الدین و منوط دانستن این موضوع به نظر شورای تامین بود، اظهار کرد: این نامه عجیب و غریب است. من در این خصوص با فرماندار تهران صحبت و به او گلایه کردم که شما باید با ما در این زمینه همراهی می‌کردید.


وی ادامه داد: این نامه سوال برانگیز است که خدای ناکرده شاید پشت این نامه چیزی باشد و جای سوال است که معاون فرماندار چرا این نامه را نوشته در صورتی که حق نگارش آن را نداشته و فرماندار قول داده که این موضوع را پیگیری کند.


چمران با اشاره به اینکه شهرداری نباید به این نامه توجه کند و باید بر اساس حکم دادستانی تخریب این طبقه را در دستور کار قرار دهد، عنوان کرد: من نمی‌دانم که چرا شهرداری استخوان لای زخم می‌گذارد زیرا باید هر چه زودتر این موضوع را تمام کند.


رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر شهرداری رودربایستی دارد ما 31 عضو شورای شهر حاضر هستیم کلنگ به دست بگیریم و طبقه اضافه را تخریب کنیم، گفت: ما بلد هستیم که چگونه این طبقه را تخریب کنیم تا برای کسی مشکلی ایجاد نشود.


این اظهارات در حالی از سوی چمران مطرح شد که غلامرضا انصاری عضو شورای شهر تهران در صحن علنی پیشنهاد داد تا 10 روز به فرمانداری فرصت داده شود تا نامه خود را پس بگیرد در غیر این صورت نامه‌ای گلایه‌آمیز در پی این نامه فرمانداری به وزارت کشور نوشته خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته