دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1395 - 09:48
اخبار سما

همراه با اخبار سما؛ از کسب مدال برنز در مسابقات ووشو تا جشنواره بادبادک‌ها

فاطمه جزینی دانش‌آموز سما خمینی شهر به مدال برنز رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان رسید.
کد خبر : 126603

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فاطمه جزینی دانش‌آموز سما خمینی‌شهر در روز پایانی این رقابت‌ها و در فرم «گوئن شو» رده سنی نوجوانان با کسب امتیاز 8.92 به مدال برنز رسید و تعداد مدال‌های خود در مسابقات جهانی بلغارستان را به یک نقره و دو برنز رساند.


کسب مدال طلای مسابقات ووشو قهرمانی آسیا درفرم گون شوی بخش تالوی از دیگر افتخارات این دانش‌آموز ورزشکار سما خمینی‌شهر است.


تیم جوانان ووشوی ایران در دو بخش تالو و ساندای دختران و پسران رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان که با حضور نمایندگان 51 کشور در شهر «بورگاس» بلغارستان برگزار شد. حضور یافت.



برگزاری جشنواره بادبادک‌ها در سما شیروان


معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور سما شیروان گفت: «250 نفر از نوآموزان و دانش‌آموزان مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیروان در مراسمی به مناسبت روز جهانی کودک و همزمان با شروع هفته تربیت بدنی و بهداشت روان بادبادک‌های خود را در فضای کوهستان پارک شیرکوه شهرستان به آسمان افراشتند.»


دکتر قاسم کاظمی، هدف از برگزاری این جشنواره را پرورش خلاقیت کودکان، بهبود فرهنگ حمایت از محیط زیست، افزایش و ارتقای بهداشت روانی در بین دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان عنوان کرد.


امتیازهای مسابقه برای هر بادبادک بر اساس دست‌ساز بودن، نوع رنگ آمیزی، تعداد گوشواره‌ها، نحوه به پرواز در آمدن رتبه‌بندی می‌شد.


این مراسم با هماهنگی معاونت سما شیروان دبستان‌های پسرانه و دخترانه و مربیان تربیت بدنی و نوآموزان و دانش‌آموزان این مدارس و اولیای آنان برگزار شد.


پس از برگزاری این مسابقه، مسابقه نقاشی با موضوع کودک برگزار شد.



برگزاری جشن قرآن ویژه نوآموزان پیش دبستانی و پایه‌های اول در مدارس سمای واحد فسا


جشن قرآن ویژه نوآموزان پیش دبستانی و پایه‌های اول در نمازخانه آموزشگاه دخترانه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برگزار شد.


غلامرضا حسن‌پور معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا هدف از برگزاری این جشن را آشنایی و انس دانش‌آموزان با قرآن و ایجاد خاطره‌ای شیرین و به یاد ماندنی را برای دانش‌آموزان عنوان کرد.


اجرای تلاوت قرآن از سوی حاملان آموزشگاه، تلاوت گروهی دانش‌آموزان پایه اول، اهدای جوایز ویژه نوآموزان پیش دبستانی و پایه اول و شعر خوانی نوآموزان به‌صورت گروهی از برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته