دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تا انتهای سال 2018 میلادی؛

خودروی تمام الکتریکی پژو 208 به بازار می آید

شرکت پژو در نظر دارد خودروی تمام الکتریکی پژو 208 را تا انتهای سال 2018 میلادی وارد بازار مصرف کند ولی هنوز توانایی علمی و تکنولوژیکی لازم برای استفاده از سیستم خودروهای برقی برای خودروهای سنگین از قبیل پژو 3008 را ندارد.
کد خبر : 126474

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از وب سایت شرکت پژو، این برند در نظر دارد تا انتهای سال 2018 میلادی پژو 208 سوپر مینی تمام الکتریکی خود را به بازار عرضه کند. این خودروی تمام الکتریکی شباهت زیادی به خودروی c3 سیتروین و خودروی فورد فیستا دارد و یکی از برترین مدلهای تمام الکتریکی خواهد بود که وارد بازار مصرف میشود.


شرکت پژو اعلام کرد مهندسی خودروی فوق کوچک 208 را تغیر میدهد تا بتواند با این تکنولوژی جدید کار کند ولی تاکنون شرکت پژو نتوانسته است تکنولوژی تمام الکتریکی را برای خودروهای بزرگ پیاده کند و تنها خودروی فوق کوچک و کوچک تولید این براند میتوانند با موتورهای تمام الکتریکی کار کنند.


ماریون دیوید مدیر پروژه این طرح در پاسخ به این سوال که ایا خودروی پژو 3008 هم به خودروی تمام الکتریکی تبدیل خواهد شد یا خیر، گفت: ما هنوز موفق نشدیم گستره کارکرد موتورهای الکتریکی را به اندازه ای توسعه دهیم که بتوانند برای خودروهای بزرگ و سنگین هم کاربرد داشته باشند. ولی مطالعه در این زمینه را آغاز کرده‌ایم و با جدیت به کارخود ادامه می دهیم. بنابراین در پاسخ به سوال شما باید بگویم که خودروی پژو 3008در آینده نزدیک با موتور الکتریکی به بازار عرضه نمیشود .


وی ادامه داد: خودروی الکتریکی پژو 208 بخشی از طرح شرکت پژو برای ساخت 11 خودروی تمام برقی تا 5 سال آینده است و تبدیل تکنولوژی خودروهای سنگین به خودروهای فعال با موتور الکتریکی هم مساله دیگری است که در برنامه پژو قرار دارد.


شرکت پژو در نظر دارد طراحی خودروهای خود را به گونه‌ای تغییر دهد که کاربردی‌تر شوند و از تولید خودروهای لوکس برای بازار مصرف فاصله بگیرد. زیرا خودروهای لوکس بازار محدودتری دارند و تولید این قبیل خودروها نمیتواند پاسخگوی نیاز بازار باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: خودروهای لوکس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته