دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردار نقدی: کسانی که حق آزادی انسان را مصادره می‌کنند باید سرکوب شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خداوند آزادی را به انسان اعطا کرده و از این طریق اجازه تصمیم‌گیری را به وی داده است اما در این میان انسان‌هایی که از مدار انسانیت خارج شدند و قصد تجاوز به حقوق دیگران را دارند و می‌خواهند حق آزادی انسان‌ها را برای خود مصادره کنند، باید با روحیه آزادگی ملت‌ها سرکوب شوند.
کد خبر : 126386

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا نقدی، صبح امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور در اردبیل اظهار کرد: کاروان راهیان نور که با استقبال بسیار مناسبی در سطح کشور روبه‌رو شده است، در واقع درس آزادگی و آزادی به دانش‌آموزان می‌دهد و به آنان می‌آموزد که مختار باشند و خود، تصمیم‌گیرنده مسیر زندگی‌شان شوند.


وی با یادآوری اینکه شهدای ما پیروان راستین مکتب امام حسین‌(ع) بودند، افزود: خداوند آزادی را به انسان اعطا کرده و از این طریق اجازه تصمیم‌گیری را به وی داده است اما در این میان انسان‌هایی که از مدار انسانیت خارج شدند و قصد تجاوز به حقوق دیگران را دارند و می‌خواهند حق آزادی انسان‌ها را برای خود مصادره کنند، باید با روحیه آزادگی ملت‌ها سرکوب شوند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در مقابل طغیان و طاغوت‌ها باید ایستادگی کرد، گفت: انسان‌هایی که به کرامت خودشان، احترام می‌گذارند و برای حفظ آزادی و انسانیتشان دربرابر طاغوت‌ها و زورگویان سکوت نمی‌کنند، شرط ایمان خود را که‌ همان تسلیم‌نشدن است، به جای آوردند.


نقدی کفر ورزیدن به طاغوت و طاغوتیان را از ویژگی‌های بارز یک انسان آزاده عنوان کرد و گفت: نه‌گفتن به طاغوت‌ها و ایستادگی در مقابل آنان، شرط مسلمانی بوده و عبور از این معبر، نشانگر آزادی هر انسانی است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین راه امام حسین (ع) را مسیری متعالی توصیف کرد و افزود: شهدا به ما می‌آموزند که با نرفتن به زیر بار ظلم‌وجور، دست زورگویان و طاغوتیان را کوتاه کرده و قدم‌به‌قدم همراه با آنان در طی‌کردن مسیر اعتدال و آزادگی گام برداریم.


نقدی با گرامیداشت یاد شهدای شاخص دانش‌آموز و نوجوانان شهید کشور و اشاره بع فعالیت‌های آنان در مسیر مبارزه با «طاغوت» گفت: شهادت معبر و مسیری برای سوی رسیدن به فیض عظیم است و اگر در مقابل طاغوت‌ها با هیچ روندی موفق به کامیابی نشدیم، هجرت و شهادت باید در سرلوحه کار قرار گیرد.


وی با تأکید بر اینکه شهدای ما مسیر مبارزه با کفر و ظلم را به ما آموختند، گفت: مبارزه با ضدانقلاب از بارزترین خصوصیات این شهدا بود و اگر ما بتوانیم منویات شهدا را در جامعه پیاده کنیم شاهد این‌همه ناهنجاری‌های اجتماعی نخواهیم بود.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان یادآور شد: اگر اخلاقیات و منویات شهدا در زندگی ما پیاده شود ممکن نیست با کوچک‌ترین مشکلی، یک خانواده به مسیر طلاق بیفتد یا جامعه‌ای گرفتار اعتیاد و مواد مخدر باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب