دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1395 - 12:55

اختتامیه جشنواره تامین اجتماعی و رسانه/ خبرنگار آنا برگزیده شد

خبرنگار آنا در نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه در بخش گفت‌وگو برگزیده شد.
کد خبر : 126353

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، امیر عباس تقی پور در مراسم امضای تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اختتامیه جشنواره تامین اجتماعی و رسانه اظهار کرد: نخستین فراخوان جشنواره تامین اجتماعی و رسانه در ابتدای سال ١٣٩٤ اعلام شد و پس از اتمام مهلت ارسال آثار، در نهایت حدود ١٢٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.


وی افزود: از آثار مجموع آثار واصله، ٩٠٠ اثر با شرایط و ضوابط جشنواره همخوانی داشتند که به مرحله داوری رسیدند.


رئیس شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه ادامه داد: آثار ارسال شده به جشنواره در ٧ محور اصلی مصاحبه و گفت و گو، یادداشت، مقاله، گزارش، طنز مکتوب، طرح و کاریکاتور، عکس و در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری ها و رادیو و تلویزیون، توسط جمعی از اساتید و پیشکسوتان حوزه ارتباطات و روزنامه نگاری داوری شدند و در نهایت، تعداد ٤٤ اثر در رشته های مختلف شایسته تقدیر شناخته شدند.


تقی پور با بیان اینکه در نهایت حسب نظر کمیته داوران نهایی، در بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها 19 اثر و در بخش آثار رادیو و تلویزیونی 16 اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کرد، گفت: هیات داوران 8 نفر را نیز شایسته تقدیر معرفی کرد.


تقی پور ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی بیش از ٤١ میلیون نفر از جمعیت کشور را زیر پوشش خود دارد و ارتباط با جامعه هدف و مخاطبان و شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، برای این سازمان حائز اهمیت است.


وی افزود: ارتباط موثر با جامعه هدف، نیازمند رسانه‌های حرفه‌ای و تاثیر گذار است و بر همین اساس، مدیریت ارشد سازمان همواره نگاه مثبتی به رسانه های مختلف کشور دارد.


مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: با همین نگاه و به منظور قدردانی از آگاهی بخشی رسانه‌ها نسبت به اخبار و وظایف و کارکردهای سازمان تامین اجتماعی، نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه با اعلام آثار منتخب به کار خود پایان می دهد.


تقی پور یادآور شد: نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه ادعای این را ندارد که توانسته است همه آثار منتشر شده در حوزه رفاه و تامین اجتماعی را بررسی و داوری کند و برگزاری این جشنواره صرفا شروعی است برای راهی که به پررنگ تر شدن نقش رفاه و تامین اجتماعی در اخبار و رسانه‌های کشور می‌انجامد و امیدواریم دوره‌های بعدی جشنواره، با غنای بیشتری برگزار شود.


هیأت داوران در نخستین جشنواره تأمین اجتماعی و رسانه فریدون صدیقی، مدرس و پیشکسوت روزنامه‌نگاری، محمدمهدی قربانی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبایی، علی‌اکبر قاضی‌زاده،مدرس پیشکسوت روزنامه‌نگاری، مجید رضائیان، عضو هیأت علمی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه،حسن نمک‌دوست مدرس و پیشکسوت روزنامه‌نگاری، اکبر نصرالهی، عضو هیأت علمی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه بوده است.


مهرو ماهر، خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در نخستین جشنواره تأمین اجتماعی و رسانه در بخش گفت‌وگو برگزیده شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مهرو ماهر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته