دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

میرشاد ماجدی: افتخاری حتما بازی بارسلونا را تاکنون ندیده است/ مدیرعامل استقلال رویایی صحبت می‌کند

پیشکسوت استقلال گفت: افتخاری در بهترین شرایط ممکن مدیرعامل استقلال شد و ای کاش از اول فصل در زمان عقد قرارداد با بازیکنان جدید در استقلال بود تا مشکلات مدیران را در این برهه زمانی حس می‌کرد.
کد خبر : 126321

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال موفق شد در مشهد با نتیجه 1 بر 0 از سد سیاه جامگان بگذرد و وضعیتش را در جدول سروسامان دهد. اما نکته مهم این بازی اظهارنظر افتخاری مدیرعامل استقلال است که بازی این تیم را شبیه بارسلونا تشبیه کرد.


میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی استقلال تهران مقابل سیاه جامگان گفت: «استقلال 3 امتیاز مهم در این بازی کسب کرد و جای خوشحالی برای هواداران این تیم دارد که این تیم با دو برد متوالی از حالت بحران خارج شد اما باید توجه داشته باشیم که بازی‌ها برای 1 ماه تعطیل بود و تیم ها هنوز به استاندارد‌های لازم نرسیده‌اند.»


وی در رابطه با صحبت های افتخاری که گفته بود استقلال شبیه بارسلونا بازی می‌کند بیان کرد: «به نظر من آقای افتخاری یا بازی بارسلونا را ندیده و یا بازی استقلال را به گونه دیگری تماشا کرده است. البته استقلال در فراهم کردن موقعیت بسیار خوب عمل می‌کند و در بازی مقابل سیاه جامگان هم بعد از گل اول 4-5 فرصت گلزنی ایجاد کرد اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند. افتخاری صحبت‌های رویایی در مورد استقلال مطرح می‌کند و این حرف‌ها ممکن است موجب تخریب این تیم شود.»


ماجدی در ادامه درباره انتقاد‌هایی که افتخاری از مدیران گذشته استقلال می‌کند نیز گفت: «افتخاری در بهترین شرایط ممکن مدیرعامل استقلال شد و ای کاش از اول فصل در زمان عقد قرارداد با بازیکنان جدید در استقلال بود تا مشکلات مدیران را در این برهه زمانی حس می‌کرد. اگر افتخاری خودش در زمان خرید بازیکن مدیرعامل استقلال بود الان با این شجاعت صحبت نمی‌کرد.»


پیشکسوت استقلال در خصوص بازی روز جمعه این تیم مقابل سایپا گفت: «من بازی هفته قبل تراکتورسازی مقابل ساپیا را کامل دیدم. سایپا تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دراختیار دارد. استقلال قطعا کار سختی مقابل این تیم دارد و باید تمام توانش را بگذارد تا بتواند پیروز این دیدار خانگی باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته