دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 10:22

تلاش تکواندوکاران برای تکرار قهرمانی در جهان

سرمربی تیم ملی تکواندوی نونهالان گفت: به کسب عنوان قهرمانی امیدواریم هرچند که کاری دشوار را در چین تایپه پیش رو خواهیم داشت.
کد خبر : 12629

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم ملی نونهالان کشورمان سال گذشته در رقابت‌های جهانی آذربایجان به عنوان قهرمانی دست یافت و حالا با تغییرات زیادی که در ترکیب بازیکنان این تیم ایجاد شده است، راهی چین تایپه شده تا در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کند.
مهرو کمرانی، سرمربی تیم ملی نونهالان که در آذربایجان بعنوان بهترین مربی تکواندوی جهان انتخاب شد؛ در رابطه با برگزاری این رقابت ها و آمادگی تیم ملی گفت: از دی‌ماه اردوهای تیم ملی را آغاز کردیم و در حال حاضر 10 بازیکن در 10 وزن حضور دارند که 70 درصد از آنها نسبت به مسابقات جهانی تغییر داشته اند. تنها 3 بازیکن ما که در باکو آذربایجان موفق به کسب مدال شدند؛ در ترکیب تیم هستند. خوشبختانه تمرینات مداوم و فشرده ای داشتیم و آمادگی بازیکنانم مطلوب است. امیدوارم با این آمادگی بتوانند در رقابت های آسیایی نیز همانند مسابقات جهانی افتخار آفرین باشند.
وی در خصوص حریفان آسیایی تصریح کرد: تیم هایی مانند کره جنوبی و چین تایپه که میزبان است، نسبت به بازی های جهانی پیشرفت فراوانی خواهند داشت چرا که تکواندو در کشورهای آسیایی شرقی از رشته های ورزشی اصلی به حساب می آید. ما در تلاش هستیم تا عنوان قهرمانی جهانی خود را تکرار کنیم و بتوانیم درخشان ظاهر شویم.
کمرانی در رابطه با اردوهای تیم ملی اظهار داشت: ما اردوهای مشترک با بزرگسالان و نوجوانان داشتیم که بسیار مفید بود. 70 درصد از ترکیب حال حاضر تیم ما تجربه برون مرزی ندارند و این اردوهای مشترک با بازیکنانی که با تجربه تر هستند، باعث شد تا نونهالان اندوخته های فنی خود را افزایش دهند. ما به کسب عنوان قهرمانی امیدواریم هرچند که کاری دشوار را پیش رو خواهیم داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته