دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 11:03
داودی عنوان کرد؛

تاسیس 9 انجمن ورزشی در واحد شاهین‌شهر/ توسعه ورزش قهرمانی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: در راستای بهبود و ارتقای سطح ورزشی، 9 انجمن تخصصی ورزشی در واحد شاهین‌شهر تاسیس شده است.
کد خبر : 12622

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید مسعود داودی، توسعه و گسترش مراکز تخصصی ورزش و ایجاد زمینه‌های لازم برای توسعه و گسترش رشته‌های ورزشی را از اهداف انجمن‌های ورزشی در دانشگاه برشمرد و گفت: استفاده از تخصص و تجربه کار‌شناسان، دانشجویان و صاحبنظران ورزشی برای توسعه و تعمیم ورزش در دانشگاه و نیز شناسایی، پرورش و هدایت استعدادهای ورزشی از دیگر اهداف ایجاد انجمن ورزشی است.


وی افزود: ایجاد شرایط لازم به منظور برگزاری رقابت‌های سالم و منصفانه ورزشی در میان دانشگاهیان و توسعه ورزش قهرمانی برای دستیابی به افتخارات ملی و بین المللی در دستور کار حوزه معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.


معاون آموزشی و دانشجویی واحد شاهین‌شهر، ارتقای سطح کیفی ورزش در دانشگاه را مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: در همین راستا و 9 انجمن ورزشی تخصصی برادران و خواهران به صورت مستقل در واحد شاهین‌شهر تشکیل شده است که با نیازسنجی مناسب و دقیق اقدام به برنامه ریزی مدون در راستای تحقق اهداف انجمن خواهند کرد.


وی افزود: انجمن‌های ورزشی والیبال، تکواندو، کشتی، تنیس روی میز و فوتبال برای برادران و انجمن‌های ورزشی تکواندو، هندبال، بدمینتون و تنیس روی میز برای خواهران در واحد شاهین‌شهر تاسیس و راه اندازی شده است.


داودی با توجه به برنامه‌های ورزشی سالجاری در واحد شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات تیمی درون دانشگاهی در رشته‌های فوتسال، فوتبال، والیبال و هندبال در دستور کار واحد شاهین‌شهر قرار گرفته است که طبق فراخوانهای انجام شده این مسابقات در سال جاری برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته