دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1395 - 16:58
در گفت‌و‌گو با آنا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز: مراجع قضایی هنوز بروز «مسمومیت غذایی» برای خانواده دکتر صلحی را تائید نکرده‌اند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد: تاکنون مراجع قضایی وقوع مسمومیت را تائید نکرده‌اند و باید تا اتمام بررسی‌ها صبر کنیم تا علت دقیق این حادثه مشخص شود.
کد خبر : 126170

سید جمال حسینی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره جزئیات فوت خانواده دکتر صلحی، گفت: جزئیات این حادثه توسط مراجع قضایی در دست بررسی است و تاکنون مسئولان نتایجی را اعلام نکرده‌اند.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی براینکه آیا مسمومیت غذایی تائید شده است، یادآور شد: تاکنون مراجع قضایی وقوع مسمومیت را تائید نکرده‌اند و باید تا اتمام بررسی‌ها از پرداختن به حواشی بپرهیزیم.


حسینی هم‌چنین خاطرنشان کرد: اگر مراجع قضایی مسمومیت را نیز تائید کنند باید تا اعلام نوع و علت مسمومیت صبر کنیم و این حادثه را به علت‌هایی مانند غذای نذری مرتبط نکنیم.


بر اساس این گزارش، دکتر صلحی همان پزشکی است که چندی پیش با نسخه‌ای خاص که برای بیمارش تجویز کرده و از داروخانه خواسته بود که اگر بیمار در پرداخت هزینه دارو با مشکل مواجه شد با او تماس بگیرند بر زبان افتاد. هم‌چنین او برای بهتر شدن حال اطرافیانش صدای استاد شجریان و عقیلی را تجویز می‌کرد. چهارشنبه هفته گذشته خبری منتشر شد که این پزشک، همسر و مادربزرگش را به دنبال مصرف غذای نذری مسموم شده از دست داده است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته