دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 11:33
خزاعی مطرح کرد

تأسیس رشته‌های پیراپزشکی در واحد جیرفت/ ایجاد رشته پرستاری و مامایی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: به منظور ایجاد رشته پرستاری و مامایی در این واحد دانشگاهی با توجه به زیرساخت‌های موجود تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان منعقد شده است.
کد خبر : 12617

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجید خزاعی در اولین جلسه هیئت رئیسه سال جدید به همراه مدیران معاونت‌های پنج گانه این واحد دانشگاهی با بیان رئوس سیاست‌های کلان مطرح شده از طرف دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: همه معاونت‌ها و مدیران ملزم هستند اجرای این سیاست‌ها را نصب العین خود قرار داده و با توجه به شعار سال از سوی مقام معظّم رهبری سال «دولت و ملّت، همدلی و هم زبانی» با سرلوحه قرار دادن شعار مطرح شده از سوی رئیس دانشگاه به عنوان «کار مضاعف و مدیریت جهادی» را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهد.


رئیس واحد جیرفت با بیان اینکه دکتر میرزاده در سال جاری انتظار دارند که واحدهای دانشگاهی به اندازه دو سال برنامه ریزی و کار و تلاش کنند اظهار کرد: مسئولیت ما دوچندان و بسیار خطیر و حساس می‌شود. هر یک از معاون‌ها موظف هستند تمام تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت همه جانبه دانشگاه به کار گیرند.


وی با بیان اینکه اصول نظم پذیری، خودباوری و مسئولیت پذیری سه اولویت کاری این دانشگاه در سال جدید است با توجه به رئوس کلی سیاست‌های مطرح شده از سوی رئیس دانشگاه گفت: با توسعه مقطع تحصیلات تکمیلی و همین طور تأسیس رشته‌های پیراپزشکی با توجه به نیاز منطقه و تقاضای زیاد که در بسیاری از این رشته‌ها وجود دارد، راهی را انتخاب کرده‌ایم که کلید آن رو به افقی با اغنای کیفیت بخشی به ترقی دانشگاه آزاد جیرفت خواهد بود.








خزاعی با توجه به زمینه ایجاد شده برای تأسیس شرکت‌های دانش بنیان در راستای استقلال مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان با محوریت واحد جیرفت را اولویت کاری در سال ۹۴ اعلام کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با تأکید بر جذب هیئت علمی در رشته‌های مورد نیاز برای اصلاح هرم هیئت علمی دانشگاه گفت: در حوزه فرهنگی نیز باید سیاست‌های ابلاغی از طرف سازمان مرکزی به ویژه در زمینه طرح‌های فرهنگی ماندگار اجرایی شود.


خزاعی با توجه به زمینه ایجاد شده برای تأسیس شرکت‌های دانش بنیان در راستای استقلال مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان با محوریت واحد جیرفت را اولویت کاری در سال ۹۴ اعلام کرد.


وی با توجه به پارامترهای موفقیّتی این واحد دانشگاهی بیان کرد: اگر مجموعه‌ای می‌خواهد در امور و مسائل مختلف موفّق باشد باید دو عنصر مهم نظم، یعنی طراحی و برنامه ریزی دقیق و هدفمندی را در سرلوحه کاری خود قرار دهد تا آن طور که شایسته مجموعه دانشگاه آزاد است به جلو حرکت کند و در همین راستا ما باید به لحاظ فعالیت‌های خاص واحد نسبت به سال گذشته دقیق‌تر و برنامه ریزی شده‌تر عمل کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با بیان وظایف محوله هر یک از معاونت‌ها گفت: معاون عمرانی دانشگاه موظف است حرم شهداء گمنام و پیگیری مجوز فروش ساختمان‌ها و تکمیل ساختمان کتابخانه و آمفی تئا‌تر را فوری تا چهار ماه آینده به اتمام برساند و همچنین معاون پژوهشی طرح‌های اقتصادی را فعال‌تر کند و معاون اداری مالی باید نظم بخشی در امور و پاسخگویی و تکریم به ارباب رجوع را تسهیل کند و معاون آموزشی برنامه ریزی بهتری نسبت به سال گذشته، امتحانات را با رعایت صرفه جویی در بحث اضافه کار انجام دهند.


وی با توصیف مدیریت بنیادین و استراتژیک دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: راهبرد دولت تدبیر و امید تشکیل تیم‌های قوی با سانس‌هایی با مقیاس وسیع است که همین مقوله بحمدالله شامل حال خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.


رئیس واحد جیرفت گفت: با خط مشی قرار دادن حرکت مدبّرانه دولت تدبیر و امید هرگز از ترقی در مسائل مختلف علمی، اقتصادی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی باز نخواهیم ایستاد و بلکه با برنامه ریزی‌های مدون و مستعد همتی خواهیم رقم زد که موجب افتخار کشور عزیزمان ایران اسلامی شود.


خزاعی در این جلسه با تشکر از راهنمایی‌های روشنگرانه دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی نماینده تام الأختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای رشد و توسعه این مجموعه دانشگاهی افزود: حساسیت دکتر رستمی نسبت به رشد و توسعه این مجموعه دانشگاهی ایجاب می‌کند که تلاش گسترده تری را برای رشد و شکوفایی این مجموعه دانشگاهی انجام دهیم.


وی پیگیری مجدانه سیاست‌های مطرح شده از سوی دکتر میرزاده را رمز موفقیّت و تلاقی دو مقوله رشد و پیشرفت در دانشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: شایستگی به معنای حقیقی مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را که با پیشنهاد و اندیشه نیک آیت الله هاشمی رفسنجانی تأسیس شد همچنان کمافی السابق حفظ خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته