دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دکتر میرزاده درگذشت دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر را تسلیت گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی، درگذشت اشکان اسفندیاری دانشجوی رشته دکتری حرفه‌ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر را به خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر : 126161

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پیام تسلیت حمید میرزاده خطاب به خانواده مرحوم اشکان اسفندیاری دانشجوی این واحد دانشگاهی آمده است:
خانواده محترم شادروان اسفندیاری
باسلام
درگذشت فرزند گرامیتان جناب آقای اشکان اسفندیاری دانشجوی رشته دکترای حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر موجب تاسف و تالم گردید.
اینجانب ،این ضایعه را به شما تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.


و دانشجویان تسلیت گفت.


دکتر محمدحسین پورمحمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر هم با صدور پیامی، ضایعه درگذشت جوان ناکام اشکان اسفندیاری، دانشجوی دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه را به خانواده ایشان، اساتید و دانشجویان تسلیت گفت.


در این پیام آمده است: حادثه ناگهانی، اندوهناک و تاسف برانگیز درگذشت آقای اشکان اسفندیاری از دانشجویان دکتری حرفه ای رشته دامپزشکی این واحد دانشگاهی در سانحه رانندگی، موجی سهمگین از غم و اندوه را با خود به قلوب تک تک اعضاء جامعه دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر آورد.



اینجانب به نوبه خود، مصیبت درگذشت جوان عزیز، مرحوم اشکان اسفندیاری را حضور خانواده آن عزیز از دست رفته خصوصا" والدین گرانقدرش و همچنین به دانشجویان عزیز به ویژه هم دوره ای های آن مرحوم و نیز اساتید والامقامش تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان برای آن سفرکرده، رحمت وافر و برای خانواده و بستگانش، صبر جزیل و شکیبایی خواستارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته