دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1395 - 16:26

«چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا تحلیل شد

تحلیل کتاب چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد، اثر دکتر اسپنسر جانسون در ساعت فرهنگی دانشکده ادبیات واحد فسا با حضور دکتر مهرداد کریمی رئیس واحد و سایر مسئولان و کارکنان واحد برگزار شد.
کد خبر : 126149

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا، این کتاب را راهی شگفت انگیز برای مقابله با هرگونه تغییر در کار و زندگی دانست و گفت: «توجه زودهنگام به تغییرات کوچک، به ما کمک می‌کند تا خود را با تغییرات بزرگی که در راه است، زودتر خود را تطبیق دهیم و می‌فهمید هنگامی که اوضاع تغییر می‌کند، به نفع ماست که کارهای ساده موثری انجام دهیم. امروزه این مساله بیشتر نمود دارد، کسی موفق است که موقعیت‌ها را زودتر از دیگران ببنید و لازمه این مهارت مطالعه داشتن و سعی در دقت بر روی تغییرات روزمره زندگی است.»


کریمی با معرفی کتاب جدید هفته به نام «قورباغه‌ات را قورت بده» به بیان ویژگی‌های این کتاب پرداخت و اظهار کرد: «یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این کتاب زبان ساده و عملی بودن راهکارهای ارائه شده است. محتوای این کتاب مناسب برای هر سنی و راهکارهای پیشنهادی عملی برای هر کسی با هر امکاناتی است. مختصر و مفید صحبت کردن یکی از هنرهایی است که این نویسنده به خرج داده است. البته این کتاب نیز مانند بقیه مطالب آموزشی در ایجاد معجزه ناتوان است. تنها مطالعه این کتاب تغییر اساسی در شما به وجود نخواهد آورد. شما هستید که با عمل به این مطالب معجزه را ایجاد خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنم برای درک بهتر این مطالب از روش نقشه ذهنی استفاده کنید و آن را هر روز مرور کنید تا ملکه ذهنتان شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته