دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1395 - 14:54

«ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه» نقد می‌شود

مجموعه «ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه» با حضور سوسن طاقدیس، نویسنده اثر و حسین فتاحی در سرای اهل قلم مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر : 126124

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، نشست نقد و بررسی مجموعه شش‌جلدی «ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه» نوشته سوسن طاقدیس با حضور نویسنده اثر، حسین فتاحی، فاطمه مشهدی‌رستم، سمیه علیپور و ملیسا معمار دوشنبه( ۲۶ مهرماه) در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.
مجموعه ۶ جلدی «ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه»، قصه‌های کودکانه را شامل می‌شود که واحد کودک و نوجوان انتشارات ذکر آن را با تصویرگری سمیه علیپور برای کودکان گروه سنی «ب» منتشر کرده است.


عناوین این مجموعه ۶ جلدی عبارت‌اند از:«سوسکی خانم پر داره اگرچه شوهر داره»، «سوسکی خانم باغچه می‌خواد اتاق با طاقچه می‌خواد»، «سوسکی و سیل و بارون موشی توی بیابون»، «وای وای یک تله موش آقا موشه افتاده توش»، «تو سرمای زمستون سوسکی و راز پنهون» و «سوسکی داره یه بچه تو بقچه توی طاقچه».


این مجموعه بر اساس قصه‌ کهن «خاله سوسکه» با رویکردی جدید و با زبان و دنیای بچه‌های امروزی نوشته و بازآفرینی شده؛ واحد کودک و نوجوان انتشارات ذکر، مجموعه ۶ جلدی قصه‌های کودکانه «ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه» را در قالب ۱۶ صفحه مصور با شمارگان دو هزار و قیمت ۲۵ هزار ریال برای هر جلد منتشر کرده است.


نشست نقد «ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه»، ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، پلاک 2 برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته