دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1395 - 10:17

تشکر هاشم‌زایی از کسانی که در ایام بستری از او دلجویی کردند

نماینده مردم تهران که چندی پیش دچار سانحه رانندگی شد، در پیامی از کسانی که در ایام بستری از او دلجویی کردند، تشکر کرد.
کد خبر : 125956

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده مردم تهران در مجلس که چندی پیش دچار سانحه تصادف در جاده اردکان یزد شده بود در پیامی از کلیه کسانی که جویای احوال او شده بودند تشکر کرد.


در بخشی از این پیام آمده است: برای کسی که در واپسین سال‌های عمر بعنوان مسن ترین خادم منتخب مردم در مجلس قانونگذاری کشور با خدا و مردم شریف این مرز و بوم پیمانی ناگسستنی برای اصلاح امور ملک و ملت دارد، رستن از دامگه حادثه ای چنین سهمگین به مدد مشیت قادر متعال، یافتن فرصتی مجدد برای انجام وظیفه خطیر و پیمان مقدسی است که با خود و خدای خویش دارد و دلیل و توجیهی غیر آن برایم متصور نیست.


هاشم‌زایی در پیام خود آورده است: مهمترین هشدار این حادثه برایم محدودیت فرصت ها و گستره انبوه وظایف پیش روست که به گفته حضرت علی (ع) (الفرصته تمُرّ مُرّالسحاب) به یقین استجابت دعای خیر دوستان و همکاران‌ به درگاه قادر متعال واسطه مشیت و الطاف خفیه الهی در بهبودی حقیر بوده است.


این نماینده مردم تهران در ادامه پیام خود از تلاش تیم پزشکی بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد و همچنین افرادی که در ایام بستری و مداوا در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد، به عیادت وی رفته‌اند قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته