دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عذرخواهی ایران ایر ازمسافران پرواز 429

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره 429 شیراز- تهران اعلام کرد: مشکل فنی مانع پرواز به موقع هواپیمای ایران ایر از بندرعباس به شیراز و سپس تهران شد.
کد خبر : 125838

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، شاهرخ نوش آبادی افزود: پس از اطلاع از مشکل ایجاد شده، برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای اعزام هواپیمای جایگزین انجام و مقرر شد این هواپیما مسیر پروازی بندرعباس - شیراز- تبریز - تهران را انجام دهد.
به گفته وی، پس از اخذ مجوزهای لازم، هواپیمای جایگزین با هفت ساعت تاخیر در ساعت 4:05 دقیقه بامداد امروز، فرودگاه بندرعباس را به مقصد شیراز ترک کرد و ساعت 6:45 دقیقه از فرودگاه شیراز به سمت تبریز پرواز و در ساعت 09:25 دقیقه از فرودگاه تبریز به سمت تهران پرواز کرد که ساعت 10:30 دقیقه در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.
وی اعلام کرد که در مدت حضور مسافران این پرواز در فرودگاه شیراز از آنها پذیرایی به عمل آمده است، اما شماری از مسافران در تماس با ایرنا اعلام کردند که با وجود تاخیر بیش از 12 ساعته، مسئولان ایران ایر از دادن شام خودداری کرده و فقط صبح روز بعد با اعتراض مسافران، با صبحانه پذیرایی کرده اند.
نوش آبادی در ادامه گفت: تعداد 19 تن از مسافران در فرودگاه شیراز از ادامه این مسیر پروازی انصراف دادند که براساس برنامه ریزی انجام شده، سه تن آنان با سایر شرکت های هواپیمایی و 15 تن دیگر با پروازهای دیگر هما به تهران عزیمت می کنند.
وی افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران پروازهای 429 شیراز- تهران و 446 تبریز- تهران، از همراهی آنان در طول مدت زمان تاخیر با کارکنان ایستگاه های شیراز و تبریز قدردانی می کند.
پرواز شماره 429 ایران ایر که قرار بود ساعت 22 شب گذشته از شیراز به سمت تهران پرواز کند بدلیل مشکل فنی نتوانست از بندرعباس به فرودگاه شیراز پرواز کند؛ این مساله سبب تاخیر بیش از 15 ساعته پرواز شیراز به تهران شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته