دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خواب برانکو برای رضاییان

درخشش رامین رضاییان در تیم ملی باعث شده تا او به ترکیب اصلی پرسپولیس نزدیک شود.
کد خبر : 125654

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پر سر و صداترین حاشیه پرسپولیس در لیگ شانزدهم را رامین رضاییان رقم زد. بازیکنی که با درخشش در راه‌آهن خود را به ترکیب 11 نفره تیم ملی رساند و در ابتدای لیگ پانزدهم سرخ‌پوش شد. او فصل موفقی را در تیم برانکو سپری کرد و تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیس شد اما در ابتدای رقابت‌های این فصل دست مهدی طارمی را گرفت و با همدیگر به لیگ ترکیه رفتند.


البته این حضور خیلی کوتاه بود و چند روز پس از پشیمانی مهدی طارمی که راه بازگشت به پرسپولیس را برای او باز کردند، رضاییان هم ابراز ندامت کرد تا سرخ‌پوش شود اما او یک ماهی انتظار کشید تا قرارداد جدیدی ببندد و دوباره پرسپولیسی شود. ولی برانکو از او حتی یک دقیقه هم در ترکیب تیمش استفاده نکرده است. رضاییان که آمادگی‌اش را حفظ کرده بود فرصت حضور در تیم ملی را از دست نداد و بازیکن ثابت کی‌روش بود. او در هر 4 دیدار مقدماتی جام جهانی بازی کرد تا حالا فشارها برای بازی کردن در ترکیب پرسپولیس را بیش از همیشه کند.


رامین رضاییان به اعتقاد کارشناسان یکی از 3 بازیکن برتر تیم ملی برابر ازبکستان و کره‌جنوبی بود و پاس گل سردار آزمون را او داد تا تیم ملی در وضعیت ایده‌آلی برای صعود به جام‌جهانی قرار بگیرد. حالا همه فشارها بر دوش برانکو است و اوست که باید به عنوان سرمربی پرسپولیس تصمصم نهایی را بگیرد. باید دید تدبیر سرمربی کروات سرخ‌پوشان چیست و او چه خوابی برای مدافع ملی‌پوش تیمش دیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته