دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1395 - 09:45

تصادف سنگین وانت تویوتا و تریلر هوو/ انحراف به چپ در دو استان تلفات داد

تعطیلات، این بار هم جاده‌ها را بی‌نصیب نگذاشت و در آخرین روز چهار تصادف در محو‌های مواصلاتی کشور رخ داد که دو تصادف آن منجر به تلفات سنگین شده است که هر دو به دلیل انحراف به چپ رخ داده‌اند.
کد خبر : 125533

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت پلیس راهور، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره جزییات این چهار تصادف توضیحاتی را ارایه داد.


تصادف اول: سمند و پژو در خراسان جنوبی


ساعت ١٠:٢٠ صبح جمعه، زمانی که یک دستگاه سمند در محور کنارگذر قاین ( کیلومتر٤) در حال حرکت بود با یک دستگاه پژو ٤٠٥ برخورد کرد که مقصر آن راننده سمند به دلیل رعایت نکردن حق تقدم بوده است. این حادثه ٥ مجروح به جای گذاشته است.


تصادف دوم: برخورد پژوها در قم


به فاصله کوتاهی از تصادف اول، ساعت ١١:١٠ روز گذشته، تصادفی دیگر در استان قم رخ داد. در این تصادف که بین پژوپارس و پژو ٢٠٦ در محور آزادراه قم-تهران (کیلومتر ١٧) رخ داده، ٢ نفر مجروح شده‌اند. مقصر حادثه، راننده پژو پارس به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی تشخیص داده شده است.



تصادف سوم: پرتلفات ترین در سیستان و بلوچستان


حادثه بعدی که در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، متاسفانه ٣ نفر کشته و یک نفر مجروح به جای گذاشته است. ساعت ١٤:٣٠جمعه راننده یک دستگاه وانت تویوتا به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه تریلر هوو در محور خاش (کیلومتر٢٥) برخورد کرد. متاسفانه در این حادثه ٣ نفر در دم جان سپردند و یک نفر نیز مجروح شد.


تصادف چهارم: ٢ کشته در برخورد کامیون و پراید


ساعت ١٥ روز گذشته، محور بهبهان (کیلومتر ١٥) در استان کهکیلویه و بویراحمد شاهد تصادف سنگینی بود که به دلیل تجاوز به چپ یک دستگاه پراید رخ داد. راننده این پراید که با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرده است، باعث کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٣ نفر شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته