دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1395 - 11:10

مدعیان تیم ملی کشتی در جام شاهد به مصاف هم می‌روند

رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی در اوزان غیرالمپیکی همزمان با جام بین المللی شاهد برگزار می شود.
کد خبر : 125290

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از مهر، با توجه به مصوبه شوراهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، رقابت‌های انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی در سه وزن برگزار می شود.


بنا بر تصمیم کادر فنی این رقابت‌ها در اوزان ۶۱ و ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد و ۸۰ کیلوگرم کشتی فرنگی و همزمان با جام شاهد (۶ و ۷ آبان ماه) در تهران برگزار خواهد شد.


طبق مصوبه شورای فنی کشتی فرنگی افشین بیابانگرد به دلیل کسب قهرمانی در انتخابی تیم ملی و همچنین حضور در اردو به لحاظ قابلیت‌های جسمانی، روانی و فنی مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت کادر فنی در خصوص نفر واجد شرایط جهت پوشیدن پیراهن تیم ملی در این وزن اعلام نظر خواهد کرد .


همچنین با توجه به نتایج جام تختی در وزن ۸۰ کیلوگرم، مهدی فلاح به عنوان نتایج مبنا و نیز سوابق یوسف قادریان باتوجه به کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ لاس وگاس و همچنین عملکرد رامین طاهری در جام جهانی ۲۰۱۶ شیراز و قهرمانی ۲۰۱۴آسیا، این سه نفر در حاشیه رقابت‌های بین المللی جام شاهد به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت خواهند کرد. سپس نفر برتر پس از انجام مسابقه میان فینالیست‌ها (دو پیروزی در سه مسابقه) تعیین می‌شود.


شورای فنی تیم های کشتی آزاد نیز تصمیم گرفت با توجه به موفقیت بهنام احسان پور در جام تختی در وزن ۶۱ کیلوگرم و نتایج مسعود اسماعیل پور در انتخابی مرحله دوم تیم ملی و جام جهانی آمریکا ، تاین دو مدعی در حاشیه مسابقات بین المللی جام شاهد با یکدیگر رقابت کرده و نفر برتر پس از کسب دو پیروزی در سه مسابقه مشخص شود.


همچنین با توجه به کسب نتیجه محمد نادری در رقابت‌های جام تختی در وزن ۷۰ کیلوگرم و نتایج مصطفی حسین خانی در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی آمریکا ، این دو نفر نیز در مسابقات بین المللی جام شاهد، رقابت خواهند کرد تا نفر برتر پس از کسب دو پیروزی در سه مسابقه معرفی شود.


رقابت‌های جهانی کشتی در اوزان غیر المپیکی در ۲۰ و ۲۱ آذرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: جام شاهد کشتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته