دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1395 - 12:45

وزیر بهداشت: ذخیره هفت برابری خون رضایت بیماران را به همراه دارد/ افزایش 3برابری اهدای خون در تاسوعا و عاشورا

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی صبح امروز از اداره کل انتقال خون استان تهران و فعالیت‌های عاشورایی کارکنان این اداره بازدید کرد.
کد خبر : 125196

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی انتقال خون استان تهران،‏ دکتر حسن هاشمی در این دیدار که با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون و مدیرکل انتقال خون استان تهران و جمعی از مدیران و معاونان ستادی و استانی صورت گرفت فرایند اهدای خون در روز عاشورا را از نزدیک مشاهده کرد.


بنابراین گزارش دکتر پور فتح اله در حین بازدید این هیات از بخش‌های مختلف انتقال خون استان تهران وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی را در جریان مشکلات و دستاوردهای سازمان قرار داد.


همچنین مدیرکل انتقال خون استان تهران؛ دکتر طباطبایی نیز در مورد افزایش سه برابری اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا و تلاش شبانه روزی کارکنان این اداره کل توضیح داد.


دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در این بازدید از اینکه انتقال خون با ذخیره هفت برابری خون مورد نیاز روزانه، رضایت خاطر بیماران نیازمند را فراهم می کند تشکر کرد و کار و تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان انتقال خون در این روزهای عزاداری حسینی‏‏ را مورد تقدیر قرار داد.


وی تاکید کرد: اکنون با گسترش فرهنگ نذر خون سازمان سه برابر روزهای عادی خون دریافت و انتقال خون علاوه بر تحمل فشار کاری این روزها، کیفیت خون را نیز تضمین می‌کند که مجموعه این فعالیت‌ها شگفت انگیز و شایان توجه است.


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز از بخش‌های مختلف انتقال خون از قبیل فرایند پذیرش، اهدای خون، کنترل کیفی، و فرآورده و ... بازدید و از هموطنانی که برای اهدای خون به مرکز انتقال خون وصال آمده بودند تشکر کرد و روز عاشورای حسینی را به همه هموطنان تسلیت گفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته