دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1395 - 16:42

حال و هوای مهران در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی کربلایی است / تردد 76 هزار زائر به صورت قانونی از ابتدای محرم تاکنون

این روز‌ها خیل عظیم عاشقان حسینی در پایانه مرزی مهران حال و هوای این شهر را کربلایی کرده است، به طوری که از اول محرم تا روز گذشته بیش از 76 هزار زائر به صورت قانونی از این مرز تردد داشته‌اند.
کد خبر : 124989

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، با وجود اینکه تا اربعین بیش از 45 روز باقی مانده اما مهران پر شده از زائرانی که به عشق اباعبدالله الحسین(ع) خود را به این شهر رسانده‌اند.


این روز‌ها حال و هوای مهران در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی کربلایی است و شور و شوق وصف ناشدنی زائران، فضای این شهر مرزی را معطر کرده است.


هم اکنون روزانه تا 15 هزار زائر به صورت قانونی از مرز مهران تردد می‌کنند، به طوری که از ابتدای ماه محرم تا روز گذشته 76 هزار و 884 نفر از این مرز تردد کرده اند.


سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام در این خصوص ،با قدردانی از همراهی مردم با نیروهای انتظامی مستقر در پایانه مرزی مهران از زائران و عاشقان حسینی خواست که با در دست داشتن گذرنامه و دیگر مجوز‌های لازم به پایانه مرزی مهران مراجعه کنند.


وی با اشاره به اینکه خروج زائران از مرز بدون گذرنامه و ویزا امکان پذیر نیست،گفت: داشتن مدارک و مجوزهای لازم حق کشور میزبان است و همه به عنوان زائر نباید به خاطر انجام یک امر مستحب امری واجب را که احترام به حقوق دیگران است، نادیده بگیریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته