دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1395 - 16:32
در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد

فعال‌سازی مراکز تحقیقاتی کشاورزی/ پیشنهاد تاسیس مدارس سما در کشور عمان

صدو هفتاد و هشتمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیات رئیسه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 124983

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در آغاز این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عاشورای حسینی، به بحث و تبادل نظر درباره مسایل دانشگاه از جمله آخرین وضعیت پذیرش دانشجو و طرح سند آمایش دانشگاه در ستاد نقشه جامع علمی کشور شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت.


در این جلسه گزارشی از وضعیت مراکز تحقیقاتی و فعالیت‌های پژوهشی در حوزه کشاورزی دانشگاه ارائه و مقرر شد از ظرفیت این بخش در اجرای تفاهم‌نامه منعقده با وزارت جهاد کشاورزی استفاده شود و همچنین برنامه‌ریزی لازم برای فعال‌سازی مراکز تحقیقاتی مذکور به عمل آید.


دکتر فریدون رهنمای رودپشتی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارشی درباره برنامه اجلاس 71 دانشگاه پرداخت و مقرر شد اهتمام جدی برای برگزاری با انضباط و با کیفیت و هدفمند، این اجلاس در روزهای پنج شنبه و جمعه 28 و 29 بهمن 1395 شود. همچنین رویکرد اصلی اجلاس محوریت موضوعات فرهنگی انتخاب و قرار شد در حاشیه این اجلاس نمایشگاه تخصصی محصولات فرهنگی و شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی و هنری برگزار شود.


دکتر حسین ابراهیمی، مدیرکل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی نیز درباره تاسیس مدارس سما در کشور عمان پیشنهاد خود را مطرح کرد و مقرر شد گزارش جامعی از وضعیت و امکانات کشور عمان برای تاسیس مدارس سما، توسط مسئول این واحد دانشگاهی با همکاری معاونت سما دانشگاه ارائه تا در این باره تصمیم‌گیری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب