دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 13:45
نیکخواه بهرامی در گفت و گو با آنا:

انتخابات فدراسیون بسکتبال باید زودتر برگزار شود / تیم ضعیف نداریم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت : به اعتقاد من انتخابات فدراسیون باید هر چه سریعتر برگزار شود چرا که در آستانه مسابقات انتخابی المپیک، بلاتکلیفی به سود بسکتبال ایران نیست.
کد خبر : 12492

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی و پتروشیمی بندر امام در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص وضعیت تیمش گفت: «تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیم ما به دلیل فشردگی مسابقات نیاز به این استراحت داشت.بعد 3 هفته با انرژی بیشتری کارمان را در لیگ آغاز کردیم. تیم ما در نخستین بازی بعد از تعطیلات توانست با نتیجه 88بر 68 پالایش نفت آبادان را شکست دهد. امروز هم یک دیدار سخت برابر تیم شهرداری گرگان خواهیم داشت که امیدوارم پیروز این مسابقه باشیم.»


کاپیتان تیم ملی در ادامه افزود: «همه تیم های حاضر در لیگ خوب هستند . تیم ضعیف وجود ندارد. رقیبان ما در جذب بازیکن خارجی موفق عمل کرده‌اند اما تیم ما تا این لحظه نتوانسته در پستی که نیاز دارد بازیکن مورد نظرش را به خدمت بگیرد. تیم‌های بالای جدول بدون دغدغه ای وبا نفرات کامل به مصاف ما می آیند در صورتی که تیم پتروشیمی نیاز به ترمیم در برخی پست‌ها دارد.شرایط در لیگ به گونه‌ای است که اگر لغزشی داشته باشیم جبران آن برای ما بسیار سخت خواهد بود. »


نیکخواه در پایان صحبت‌هایش با ابراز نگرانی از بلاتکلیفی فدراسیون بسکتبال گفت:« به نظر من هرچه زودتر باید رییس فدراسیون مشخص شود. نباید اینقدر زمان از دست بدهیم.باید خیلی سریع انتخابات برگزار شود و رییس جدید کارش را آغاز کند. ما امسال انتخابی المپیک را پیش رو داریم و باید خیلی سریع برای انتخابی این بازی‌ها آماده شویم. باید تکلیف رییس فدارسیون روشن شود تا بتواند در خصوص سرمربی تیم ملی و آغاز اردوها تصمیم گیری کند. »






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته