دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1395 - 13:56

بسکتبال باشگاه های آسیا - چین؛ نمایندگان قطر و امارات حریفان خود را شکست دادند

تیم های الریان قطر و الاهلی امارات در دو دیدار ابتدایی برگزار شده از روز سوم مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا موفق به شکست حریفان خود شدند.
کد خبر : 124896

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از مهر، بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا امروز دوشنبه با برگزاری دیدارهای روز سوم پیگیری شد. در آغاز این روز از رقابت ها و از گروه A مسابقات الریان قطر و او.ان.جی.سی هند به مصاف هم رفتند که طی آن تیم قطری 95 بر 53 حریف خود را شکست داد.


در دومین دیدار برگزار شده و از گروه B مسابقات بارسی اترائو مالزی و الاهلی امارات رو در روی هم قرار گرفتند که طی آن نماینده امارات 81 بر 69 حریف خود را شکست داد.


در ادامه دیدارهای روز سوم مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا تا دقایقی دیگر پائیان چین تایپه و الریاضی لبنان به مصاف هم می روند. این دیدار از گروه A برگزار می شود. سپس دو تیم ژینجیانگ چین و آتیرائو قزاقستان از گروه B مقابل هم به میدان می روند.


پتروشیمی نماینده ایران در این دوره رقابت های بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا است که امروز باقرعه استراحت روبرو است. این تیم طی دو روز نخست مسابقات به ترتیب نمایندگان چین تایپه و هند را شکست دادو فعلا صدرنشین گروه اول رقابت هاست.


مسابقات بسکتبال باشگاههای آسیا تا 25 مهرماه در چین پیگیری می شود. در ادامه دیدارهای مرحله مقدماتی این رقابت ها پتروشیمی فردا به مصاف الریان قطر می رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته