دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقبال 17 هزار بازدیدکننده از رویداد فرهنگی «درنگ بهار»

مدیر گروه هنری نوآر و یکی از مسوولان برپایی رویداد فرهنگی «درنگ بهار» با رویکرد به محیط زیست از استقبال گسترده مردم و ادامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری آن خبر داد.
کد خبر : 12489

هادی کمالی‌مقدم، مدیر گروه هنری نوآر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا گفت: رویداد فرهنگی «درنگ بهار» با رویکرد محیط زیست که با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران از دوم فروردین ماه در باغ‌موزه نگارستان آغاز به کار کرده بود، با استقبال خوبی مواجه شده و مطابق با آمار بلیط فروشی به جز سالمندان و کودکان که ورود برای‌ آن‌ها رایگان است،‌17 هزار نفر بازدید کننده داشته است.



وی در مورد برنامه‌های این رویداد توضیح داد: «درنگ بهار» شامل دو بخش نمایشگاهی و اجرای زنده بود که اجراهای زنده از پنجم تا دوازدهم فروردین‌ماه ادامه داشت و چهره‌های سرشناسی همچون عباس کیارستمی، سروش صحت، کریستف رضایی، علی صمدپور، نرگس حمدیان و ... در آن‌ها حضور داشتند.


کمالی مقدم افزود: بخش اجراهای زنده برنامه‌های اجرای موسیقی، نقالی، کارگاه و نمایش کودک، اکران فیلم‌های زیست محیطی، پرفورمنس و گردشگری را در خود داشت و طی 8 روز، از صبح تا بعد‌ازظهر برگزار شد.


وی درمورد بخش نمایشگاهی این رویداد نیز گفت: بخش نمایشگاهی که از ابتدا در باغ‌موزه نگارستان دایر بوده و تا پایان این رویداد، یعنی 31 فروردین ماه دایر است، آثار مختلفی در قالب عکس، نقاشی، چیدمان، حجم و ویدئوآرت با سوژه‌های محیط‌زیستی را در خود دارد.


کمالی مقدم ضمن بیان این مطلب که بازدیدکنندگان از اقشار و گروه‌های مختلف فکری و سلیقه‌ای بوده‌اند، ادامه داد: نمایشگاه همه روزه به جز دوشنبه‌ها از ساعت 10 صبح نا 7 بعدازظهر 21 فروردین‌ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از آثار به نمایش گذاشته شده، دیدن کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته