دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

سرپرست تیم سپاهان: محرم قصد خداحافظی ندارد/برای برد مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیریم

مهدی اخوان گفت: نویدکیا در کادر فنی تیم هم کمک حال عبدالله ویسی است و در حال حاضر بدون هیچ مشکلی به کارش ادامه می‌دهد و قصد خداحافظی ندارد.
کد خبر : 124818

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از شکست مقابل پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در هفته هشتم در یک دیدار حساس باید به مصاف ذوب‌آهن برود و دو تیم برگزار کننده دربی اصفهان باشند.


مهدی اخوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط سپاهان برای ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: «تیم شرایط خوبی دارد و بعد از شکست مقابل پرسپولیس تمرینات خوبی را در تعطیلات انجام دادیم تا آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر شویم. ما در یک ماه تعطیلات لیگ یک بازی در جام حذفی و یک بازی هم با تیم امید سپاهان انجام دادیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار داشته باشند.»


وی در رابطه با صحبت‌هایی مبنی بر خداحافظی محرم نویدکیا از فوتبال در نیم فصل لیگ بیان کرد: «این حرف‌ها شابعه است. محرم نقش مهمی در سپاهان دارد و در کنار سایر بازیکنان به کار خودش ادامه می‌دهد. نویدکیا در کادر فنی تیم هم کمک حال عبدالله ویسی است و در حال حاضر بدون هیچ مشکلی به کارش ادامه می‌دهد و قصد خداحافظی ندارد.»


سرپرست سپاهان در مورد آخرین وضعیت هادی عقیلی در سپاهان اظهار داشت: «عقیلی در اختیار باشگاه قرار گرفته و باید مشکلش را با مدیران سپاهان حل کند. من اطلاعی از وضعیت این بازیکن ندارم.»


اخوان در خصوص بازی روز شنبه سپاهان مقابل ذوب‌آهن گفت: «هر دو تیم فوتبال خوبی بازی می‌کنند و قطعا برای برد به زمین می‌ایند. ما تمام توان خودمان را می‌کنیم تا پیروز میدان باشیم و بازیکنان در بهترین شرایط برای این مسابقه قرار دارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته