دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 13:28
لاریجانی در جمع خبرنگاران:

مرحومه علوی‌قزوینی از قافله مادران خوش‌فکر و پرهیزکار بود/ تربیت مادران وضعیت تمدن‌ها را مشخص می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مادران جایگاهی را که در تفکر اسلامی دارند، به خوبی حفظ کنند و مسئولیت‌های خود را به صورت مطلوب انجام دهند، جامعه اسلامی در تمامی جهات به رشد مطلوب خواهد رسید.
کد خبر : 12477

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی که امروز دوشنبه - 24 فروردین‌ - در مراسم تشییع و تدفین والده نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در بارگاه امامزاده حسین(ع) قزوین شرکت کرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: نقش مادران در تربیت فرزندان بی‌بدیل بوده و حتی وضعیت تمدن‌ها را مشخص می‌کند.


رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مادران جایگاهی را که در تفکر اسلامی دارند به خوبی حفظ کنند و مسئولیت‌های خود را به صورت مطلوب انجام دهند جامعه اسلامی رشد و بالندگی را در جنبه‌های معنوی و علمی خواهد داشت.


لاریجانی تصریح کرد: مرحومه حاجیه خانم علوی قزوینی مادر پرهیزکار حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد از قافله مادران خوش‌فکر و پرهیزکار بود.


رئیس نهاد قانونگذاری کشور افزود: تا آنجا که اطلاع دارم مرحومه حاجیه خانم علوی قزوینی در زمان رژیم طاغوت به دلیل اینکه خانواده و خودشان انقلابی بودند با مشکلات زیادی روبه‌رو شدند.


لاریجانی در پایان یادآور شد: مرحومه والده حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در طول زندگی خود همیشه حفظ تربیت و آموزش خوب فرزندانش را فراموش نکرد و نتیجه آن تربیت فرزندان برجسته و تأثیرگذار در انقلاب است.


گفتنی است، مراسم تدفین مرحومه حاجیه خانم علوی قزوینی مادر پرهیزکار حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در امامزاده حسین(ع) قزوین با حضور لاریجانی رئیس مجلس و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد و در این مراسم، حجت‌الاسلام علوی قزوینی برادر این مرحومه نماز میت را اقامه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته