دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1395 - 08:35

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل استاندارد گلستان/ افتتاح دفتر استانداردسازی واحد گرگان

مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و اداره کل استاندارد گلستان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و مدیر کل استاندارد استان گلستان برگزار شد.
کد خبر : 124707

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، این تفاهم‌نامه به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی و تحقیقاتی در زمینههای مختلف و مشارکت در امور تدوین استانداردهای ملی و بینالمللی با حمایت متقابل دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و اداره کل استاندارد استان گلستان منعقد شد.



در بخشی از مفاد این تفاهم‌نامه بر برگزاری دوره‌های آموزشی، همکاری در اجرای دستاوردهای پژوهشی و پایان نامه‌های دانشگاهی، همکاری در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی، ارائه و اجرای پروژههای تحقیقاتی، پژوهشی و مطالعاتی، استفاده از منابع کتابخانه و امکانات آزمایشگاهی و فنی و بهرهگیری از امکانات دو دستگاه در برگزاری سمینار، کارگاه و دورههای آموزشی در زمینه علمی و پژوهشی تاکید شده است.


این تفاهم‌نامه که به امضای آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و محمود فرمانی مدیر کل استاندارد استان گلستان رسید برای مدت 2 سال معتبر خواهد بود.



در حاشیه این مراسم آئین افتتاح دفتر استانداردسازی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با معرفی دکتر الهه کیایی به عنوان مسئول دفتر استانداردسازی دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته