دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1395 - 10:57

آیت‌الله مقتدایی: تذکر رهبری معظم به احمدی‌نژاد از بروز یک فتنه در نظام پیشگیری کرد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره ضرورت پیشگیری از بروز فضای دوقطبی در جامعه بعد از اظهارات مقام معظم رهبری گفت: مبادا مسئولان به گونه‌ای رفتار کنند یا سخن بگویند که شائبه  دو قطبی شدن فضا پیش  بیاید.
کد خبر : 124699

آیت‌الله مرتضی مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا با اشاره بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره «ضرورت پیشگیری از فضای دوقطبی در فضای انتخاباتی جامعه»، گفت: رهبر معظم انقلاب با بیان این مطلب از بروز یک فتنه جدید در نظام پیشگیری کردند.


وی تصریح کرد: این اظهارات از سوی ایشان نشان از به روز بودن رهبری، سیاست‌های دقیق و تفکر صائب ایشان دارد.


این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره پیامدهای دوقطبی شدن فضای جامعه گفت: با توجه به وجود دشمنان نظام، دوقطبی شدن جامعه یک خطر بزرگ برای نظام محسوب می شود و می توانست نظام را در معرض سقوط قرار دهد؛ از این جهت همه مسئولان باید از این فرمایشات رهبری تبعیت کنند تا مانع از بروز این فضا در جامعه شوند.


وی افزود: مبادا رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس و دیگر مسئولان به گونه‌ای رفتار کنند یا سخن بگویند که شائبه دو قطبی شدن فضا پیش بیاید.


مقتدایی با اشاره به ضرورت پیشگیری از بروز شرایط دو قطبی در فضای انتخاباتی کشور ادامه داد: ان‌شاالله سال آینده انتخاباتی سالم و پرشور خواهیم داشت.


وی درباره پاسخ به پرسشی درباه پایگاه اجتماعی احمدی نژاد در جامعه و احتمال حمایت او از کاندیدای دیگر در انتخابات ریاست جمهوری 96 یا حضور وی در دوره‌های بعد گفت: اینکه احمدی نژاد از پایگاه اجتماعی برخوردار است را قبول ندارم. عده‌ اندکی از او حمایت و برای وی تبلیغ می‌کنند. بنده معتقدم او دیگر جایگاهی در میان عموم مردم و نظام ندارد و بحمدلله این غائله دیگر پایان یافته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته