دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 13:02
رئیس واحد آیت‌الله آملی:

مکانیزم تحقق و ترجمان «همدلی و همزبانی» تبیین شود/ توجه به شعار سال در طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل آیت‌الله آملی تاکید کرد: مکانیزم تحقق و ترجمان «همدلی و همزبانی» باید در دانشگاه‌ها تبیین شود.
کد خبر : 12462

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فاضل لاریجانی در سالگرد تاسیس واحد آیت الله آملی در جمع استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد اظهار کرد: امیدوارم سالی همراه با موفقیت، خوشی و سلامتی و بهروزی برای همه شما باشد، اینکه می‌گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست، شاهد بارش رحمت نزولات خداوندی هستیم که بسیار نوید بخش است.


این استاد دانشگاه تصریح کرد: خوشبختانه شعار بسیار ارزشمندی برتارک امسال نقش بسته که از آموزه‌های اسلامی و از اندیشه‌های ناب عرفانی نشأت گرفته و حاوی مفاهیمی متعالی است.


وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم توجه کردند به شعر مولانا «که پس زبان محرمی خود دیگر است» «همدلی از همزبانی بهتر است» تصریح کرد: باید راهکار‌های عملی تحقق این شعار و همچنین اثر بخشی آن بر عرصه‌ها و مسایل مختلف کشور در مراکز علمی و دانشگاهی مورد بحث قرار گیرد.


لاریجانی بیان کرد: از استادان و دانشجویان می‌خواهیم در قالب طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌ها و همین طور در مجالس سخنرانی و بحث در دانشگاه به این موضوع توجه کنند، باید ببینیم مثلا اگر این شعار قبلا تحقق پیدا نکرده است چه دلیلی دارد و اکنون چه مکانیزمی برای تحقق و ترجمان این مفهوم در حوزه‌های مختلف مدیریتی می‌توان اندیشید.


این مسئول ادامه داد: از جمله الزامات و زمینه سازی برای تحقق این شعار در عرصه‌های مختلف، باور به خرد جمعی و احترام به حقوق دیگران است.


وی با توجه به اینکه در سال گذشته واحد آیت الله آملی دستاوردهای ارزشمندی داشته است تأکید کرد: در سال جدید برای حفظ دستاورد‌های گذشته و صیانت ازآن‌ها نیازمند به همکاری و همیاری بیشتری از سوی مدیران دانشگاه هستیم تا این تلاش‌ها به ثمر برسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته