دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1395 - 14:02

ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ساعت 17 امروز

داوطلبان آزمون استخدامی آموزش پرورش از ساعت 17 امروز به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.افرادی که قبلا در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت‌نام کردند، می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.
کد خبر : 124587

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پروش از ساعت 17 امروز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org و مطالعه اطلاعیه این سازمان در این آزمون ثبت‌نام کنند.


متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و برای کسب اطلاعات و جزئیات مربوط به رشته‌ها و شغل محل‌های استخدام باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور که از امروز بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی قرار داده شده است را مطالعه کنند.


داوطلبانی که قبلاً در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام کرده‌اند با توجه به شرایط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محل‌های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندی می‌توانند با مراجعه به قسمت ویرایش، اطلاعات ثبت‌نامی یا تغییر آزمون خود از ثبت‌نام قبلی به ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پروش را ویرایش کنند.


با توجه به اینکه آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش همزمان برگزار می‌شود، داوطلبان امکان ثبت‌نام در دو آزمون را ندارند و منحصرا مجاز به ثبت‌نام در یکی از آزمون‌های مذکور هستند.


اصلاحات دفترچه راهنمای رشته‌ شغل‌محل‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد و داوطلبانی که می‌خواهند اطلاعات خود را ویرایش کنند باید به سامانه سازمان سنجش مراجعه کنند.


مهلت‌ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و ویرایش اطلاعات تا روز شنبه 24 مهر است و این فرصت تمدید نمی‌شود.


آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش روز جمعه مورخ 21 آبان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته