دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1395 - 13:57
اعضای شورای سیاستگذاری مصوب کردند

اضافه شدن بخش «بین‌الملل» به چهارمین اشکواره شعر بانوان عاشورایی

چهارمین اشکواره شعر بانوان عاشورایی، با تصمیم اعضای شواری سیاستگذاری و ارسال فراخوان از طریق نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جهان به صورت بین‌الملل برگزار می‌شود.
کد خبر : 124582

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی چهارمین اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشورایی، با هماهنگی‌های صورت گرفته با رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایرانی در سایر کشورها، از شاعران دغدغه‌مند و شیعی سراسر جهان دعوت شده است آثار خود را به این اشکواره ارسال کنند.


شعرهای ارسالی صرفاً باید به یکی از زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی و اردو باشد. همچنین پس از بررسی و انتخاب آثار برگزیده، برای صاحبان آثار پذیرفته شده ویزای سفر، بلیت رفت و برگشت به تهران و اسکان فراهم می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر از خود را به نشانی اینترنتی تشکل و یا نشانی تهران، خیابان انقلاب، چهار ‌راه کالج، خیابان حافظ جنوبی، خیابان غزالی، بعد از کوچه کندوان، مرکز تشکل‌های شاهد و ایثارگر ارسال کنند.


در این اشکواره دکتر علیرضا قزوه به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری، فرحروز فاتحی به عنوان دبیر و قادر طراوت‌پور به عنوان دبیر علمی فعالیت دارند.


چهارمین اشکواره شعر بانوان عاشورایی به همت «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» و مشارکت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و... برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: بخش بین‌الملل
ارسال نظر
قالیشویی ادیب