دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کی‌روش به خاطر ایرانی‌ها جواب ایمیل یونان را نداد!

با برکناری کلودیو رانیری، تیم‌ملی یونان با مربی موقت به کار خود ادامه می‌دهد اما در تلاش است تا به زودی سرمربی خود را انتخاب کند.
کد خبر : 12454

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری به نقل از خبرآنلاین، این مربی ایتالیایی نتوانست همراه با یونان موفق باشد و سریعاً مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور، قرارداد او را فسخ کردند. با برکناری این مربی، یونانی‌ها تلاش برای انتخاب جانشین او را آغاز کردند و حرف از مربیانی چون گتوزو یا تراپاتونی شد اما سران فوتبال این کشور کاستاس تساناس مربی تیم زیر ۲۱ سال یونان را موقتاً جانشین رانیری کردند. آن‌ها اما همچنان به دنبال یک مربی نامی هستند و به کارلوس کروش سرمربی تیم‌ملی هم پیشنهاد داده‌اند.


خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که یونانی‌ها پیشنهاد خود را از طریق ایمیل به کارلوس کروش ارائه داده‌اند. فدراسیونی‌ها می‌گویند: «ما هم مطلع نبودیم ولی اخیراً متوجه این موضوع شدیم. خود او این موضوع را به ما نگفت بلکه یکی از ایجنت‌های خارجی این خبر را به ما داد و گفت کروش حتی به ایمیل آن‌ها پاسخ نداده است. پس از آن، این موضوع را با کروش در میان گذاشتیم. او گفت تا زمانی که به ایران تعهد دارد، با هیچ کشوری مذاکره نخواهد کرد.» .


این اولین بار نیست که کروش چنین کاری می‌کند. به گزارش سایت‌ها و رسانه‌های مختلف، بعد از جام‌جهانی‌ ۲۰۱۴ رئیس فدراسیون فوتبال مراکش نیز پیشنهادش را برای کروش ایمیل کرد که او این ایمیل را هم بی‌پاسخ گذاشت. در سال‌های حضور روی نیمکت تیم‌ملی ایران، رسانه‌های مختلف از پیشنهادهای مختلف به کروش خبر داده‌اند اما جالب اینجاست که خود او، هر بار در این زمینه سکوت کرده و بار‌ها گفته است: «تا زمانی که روی نیمکت ایران می‌نشینم و به تیم‌ملی تعهد دارم، با هیچ تیمی مذاکره نخواهم کرد. هر زمانی که ایرانی‌ها من را نخواستند و کارمان به پایان رسید، با تیم‌هایی که خواهان من هستند، مذاکره می‌کنم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: کیروش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب