دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امام جمعه کاشمر: مدافع دانشگاه آزاد اسلامی بوده و خواهم بود

امام جمعه کاشمر همیشه مدافع دانشگاه آزاد اسلامی بوده و خواهم بود، گفت: «این دانشگاه در سطح کشور با وجود مشکلات و موانع و مسایل مختلف توانست از فراز و نشیب‏‌های توسعه و پیشرفت با افتخار و سربلندی عبور کند.»
کد خبر : 124513

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در جمع کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با بیان اینکه معرفی ابعاد مختلف واقعه کربلا به جوانان یک ضرورت است، گفت: «قیام کربلا در راستای امر به معروف و نهی از منکر و احیای ارزش‏‌های ناب نبی اکرم (ص) بود.»


امام جمعه کاشمر با تاکید بر لزوم توجه دانشگاه‏‌ها به فرهنگ عاشورا، اظهار کرد: «در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد اقتدای جوانان به امام حسین و یارانش بودیم، امروز نیز شاهد این اقتدا در میان مدافعان حرم هستیم و خدا را شاکریم که با راهبری‏‌های داهیانه مقام معظم رهبری شاهد سربلندی نظام و ایران اسلامی هستیم.»


وی با توجه به دوران همکاری‏ خود با واحد کاشمر به عنوان رئیس دفتر فرهنگ اسلامی و مدرس این واحد، افزود: «حضور در فضای دانشگاه آزاد اسلامی همیشه باعث آرامش من است. این دانشگاه را باور دارم و اینجا را خانه خود می‌‏دانم. سابقه سال‏‌ها همکاری با این دانشگاه باعث افتخارم هست و از واحد کاشمر خاطرات خوشی دارم.»


امام جمعه کاشمر افزود: «روزی که این واحد می‌‏خواست فعالیتش را آغاز کند هرگونه امکانات و تجهیزات و فضای مناسب بود. به یاد دارم کلاس‌‏ها در هنگام عصر در دبیرستان‏‌ها تشکیل می‌‏شد. اکنون پس از 34 سال شاهد بالندگی این مجموعه در سطح کشور و درخشش آن در سطح جهان هستیم.»


طباطبایی با عنوان کردن توانمندی‌‏های دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد:‌ «گسترش کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور قابل قدردانی است. این دانشگاه کمکی برای همه دولت‌‏ها بوده است و توانسته بدون آنکه استفاده از اعتبارها و بودجه‌های دولتی حتی با پرداخت مالیات، به بهترین نحو به ایران اسلامی خدمت کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته