دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 12:15
بهداد سلیمی در گفت‌و‌گو با آنا:

توکلی می‌تواند انتظارات را برآورده کند / نه قرمزم نه آبی

بهداد سلیمی گفت: امیدوارم که هر چه زودتر اردوی تیم ملی تشکیل شود تا ملی پوشان به شرایط آرمانی نزدیک شوند.
کد خبر : 12433

قهرمان سنگین وزن جهان در گفت و گو با خبر نگار ورزشی گروه ورزشی آنا،در خصوص شرایط وزنه برداران تیم ملی با توجه به تعطیلی تمرینات گفت:«تمرینات که بدون هیچ دلیلی برگزار نمی‌شود وملی پوشان ازجمله خود من تمرینات را به صورت اختصاصی دنبال می کنیم تا ازنظر بدنی افت نکنیم.»


وی در ادامه در خصوص شرایط خودش گفت:«طی هفته‌های گذشته تمرینات خوبی را انجام دادم و امروز در وضعیت خوبی قرار دارم و مطمئن هستم که در آینده بهتر از این هم خواهم شد.»


سلیمی به بلاتکلیفی فدراسیون وزنه برداری اشاره کرد و گفت: «این بلاتکلیفی به ضرر تیم ملی تمام شد. البته با آمدن آقای طباطبایی کمی اوضاع سر و سامان پیدا کرد.»


وی در خصوص مسابقات جهانی که قرار است در شهر هیوستون آمریکا برگزار شود نیز گفت: «زمان را از دست داده‌ایم. اگر اشتباه نکنم حدود 8 ماه دیگر باید در این مسابقات شرکت کنیم که زمان زیادی نیست. باید با برنامه پیش برویم تا در 240 روز آینده بچه‌ها به اوج امادگی برسند. »


سلیمی در ادامه حضور حسین توکلی در راس کادر فنی را مثبت ارزیابی کرد وگفت:« ابتدا باید از سرپرست فدراسیون به خاطر انتخاب توکلی تشکر کنم او فردی بسیار لایق است. اکثر قهرمانان المپیک از شاگردان حسین آقا بوده‌اند. به اعتقاد من با شناختی که سرمربی تیم ملی از شاگردان سابقش دارد کار بسیار سختی پیش رو نخواهد داشت. بنده به شخصه مطمئنم که سرمربی جدید تیم ملی این توانایی را دارد که با یک برنامه ریزی دقیق به موفقیعت هایی که مردم ایران انتظارش را دارند برسد.»


سلیمی در رابطه با حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی پرسپولیس و النصر گفت: «احسان حدادی، احسان روزبهانی و رضا رودکی از من دعوت کردند تا برای تماشای بازی به استادیوم برویم، من هم به خاطر اینکه نماینده ایران بازی داشت دعوت آنها را قبول کردم. من نه آبی هستم و نه قرمز . باور کنید هیچ گرایشی به رنگ خاصی ندارم و با وجود اینکه رضا کفشگری هافبک پرسپولیس پسر عمه‌ام است اما تنها به دلیل حمایت از نماینده ایران مقابل النصر به ورزشگاه آزادی رفتم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: توکلی طباطبایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته