دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1395 - 14:43
با حکم وزیر علوم

روسای پارک‌های علم و فناوری ایلام و قزوین منصوب شدند

دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکامی روسای پارک‌های علم و فناوری استان‌های قزوین و ایلام را منصوب کرد.
کد خبر : 124301

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در احکامی از سوی محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر کامران طاهرپور، به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام و دکتر یوسف گرجی مهلبانی، به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین منصوب شدند.


در بخشی از این احکام آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده شما به موجب این حکم به عنوان رئیس پارک علم و فناوری منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف رئیس پارک علم و فناوری را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید.»


در ادامه این احکام آمده است: «بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردی دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران و کارکنان، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا کنید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته