دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ابلاغ کارگروه ساماندهی مد و لباس به موسسات و مزون ها

کارگروه ساماندهی مد و لباس به موسسات و مزون ها برای رعایت شئونات و شاخص ها در طراحی و تبلیغات آثار و اخذ نشان شیما ابلاغ شد.
کد خبر : 124265

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، ابلاغیه‌ای از سوی واحد نظارت و ارزشیابی این کارگروه به موسسات، مزون‌ها و خانه‌های مد مبنی بر رعایت شاخص ها و شئونات اسلامی در طراحی و تولید و تبلیغات صادر شد.


در این اطلاعیه که با توسط مدیر نظارت و ارزشیابی کارگروه ساماندهی مد و لباس و بنام هریک از مسئولان و مدیران موسسات و خانه های مد که به نحوی از این کارگروه دارای مجوز فعالیت بوده و یا در مسیر اخذ مجوز می باشند صادر شده، آمده است:


به استناد آیین‌نامه ضوابط و مقررات راه اندازی موسسات و خانه‌های مد و لباس و شرایط ابلاغی مقتضی است نسبت به رعایت شاخص ها و شئونات اسلامی در طراحی و تولید آثار حوزه مد و لباس واخذ نشان شیما اقدام فرمائید.


همچنین با توجه به توسعه شبکه‌های مجازی لازم است در صورت عضویت در آن شبکه‌ها از ارائه هرگونه تصاویر نا مناسب، غیر اخلاقی و غیر شرعی و مغایر با شئونات اسلامی خودداری و عملکرد تبلیغی خود را منطبق با اصول و چارچوب ضوابط قانونی لحاظ نمایند.


خانه‌های مدومزون‌ها می‌بایست برای اخذ مجوز فعالیت به کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته