دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

بیژن ذوالفقارنسب: ملی‌پوشان برد مقابل ازبکستان را فراموش کنند/ مسئولان فدراسیون باید زودتر از اینها به تقویم نگاه می‌کردند

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی قطعا نکات منفی هم دارد اما در حال حاضر هدف همه ما حمایت است و نباید در مورد نقاط ضعف ملی‌پوشان صحبت کرد.
کد خبر : 124264

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد ازبکستان بگذرد و در چهارمین بازی این مرحله روز سه شنبه به مصاف کره جنوبی می‌رود.


بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز سه شنبه ایران مقابل کره جنوبی گفت: «بازی‌های این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار هستند و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. بازیکنان تیم ملی باید برد مقابل ازیکستان را فراموش کنند و خودشان را برای یک بازی سخت مقابل کره جنوبی آماده کنند.»


وی ادامه داد: «کره یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست که در سال‌های اخیر بدون هیچ مشکلی موفق شد به جام جهانی صعود کند و قطعا می‌تواند در ورزشگاه آزادی حریف سختی برای ما به حساب بیاید. اما اگر بتوانیم کره را در تهران شکست دهیم تقریبا 50 درصد راه صعود به جام جهانی را طی کردیم و ملی‌پوشان باید تمام توان خودشان را بگذارند تا این بازی را در هر صورت با برد پشت سر بگذارند.»


کارشناس فوتبال در رابطه با شرایط فنی تیم ملی برای بازی مقابل کره جنوبی بیان کرد: «تیم ملی در فاز دفاعی بسیار خوب عمل می‌کند و بازیکنان ساختار دفاعی را به خوبی عمل می‌کنند. ما در زمان دفاع 7-8 بازیکن ما در فاز دفاعی ظاهر می‌شوند و روی ضدحملات هم برنامه‌های خوبی داریم. تیم ملی قطعا نکات منفی هم دارد اما در حال حاضر هدف همه ما حمایت است و نباید در مورد نقاط ضعف ملی‌پوشان صحبت کرد.»


ذوالفقارنسب در خصوص برگزاری بازی در شب عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: «اشتباه مسئولان فدراسیون این بود که زمان اعلام بازی‌ها توسط فیفا به تقویم توجه نکردند. در همان زمانی که برنامه بازی‌ها اعلام شد اگر مسئولان فدراسیون متوجه می‌شدند بازی تیم ملی در شب عاشورا است می توانستند زمان بازی را تغییر دهند اما در حال حاضر هیچ کاری از دست آنها برنمی‌آید و مجبور هستند تا بازی را در زمان مقرر برگزار کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب