دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا؛

ابراهیم قاسمپور: پیروزی مقابل کره جنوبی به معنی صعود قطعی به جام جهانی نیست/ تیم ملی با چهره متفاوتی مقابل ازبکستان ظاهر شد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پیروزی ملی پوشان ایران مقابل کره جنوبی به معنای این نیست که صعود تیم ملی ایران به جام جهانی قطعی شده است چرا که ممکن است تیم ما در بازی های برگشت نتیجه خوبی نگیرد.
کد خبر : 124198

ابراهیم قاسمپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره پیروزی ایران مقابل ازبکستان به خبرنگار آنا گفت: «تیم ملی با اینکه در چند بازی گذشته خوب بازی نکرده بود اما مقابل ازبکستان با چهره متفاوتی وارد زمین شد و ملی‌پوشان توانستند به خوبی بازی را مدیریت کنند.»


وی افزود: «‌در این دیدار بازیکنان هماهنگی خوبی داشتند و همین که توانستیم سه امتیاز را در خانه حریف از آن خود کنیم نتیجه قابل قبولی بود. اگر من به عنوان کسی که سال‌ها در فوتبال ایران حضور داشتم انتقادی می کنم قصد غرض‌ورزی ندارم و هدفم کمک به تیم ملی است، نه تنها من بلکه همه کارشناسان معتقدند در این چند وقت اخیر تیم ملی خوب بازی نکرده و تنها نتیجه به دست آورده است.»


کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه ازبکستان را حریف بزرگی می دانستیم، عنوان کرد: «‌تیم ازبکستان از نظر قدرت جسمانی تیم قابل قبولی بود و با 6 امتیاز صدرنشین گروه بود اما مهم این بود که تیم ملی در این دیدار متفاوت‌تر از قبل ظاهر شد و به خوبی بازیکنان تیم حریف را مدیریت کردند. تیم ازبکستان در این دیدار تنها به ضربات عقب و پاس عرضی بسنده کرده بود و حتی قدرت این را نداشت که به دروازه ما حمله کنند.»


وی به تعویض های تیم ملی اشاره کرد و گفت: «تعویض‌هایی که کی روش برای تیم ملی ایران در نظر گرفت بسیار به‌جا و مناسب بود. تیم ما ساختار تیمی مشخصی داشت و بازیکنان براساس کیفیت به زمین رفته بودند.»


قاسمپور همچنین به دیدار ایران مقابل کره جنوبی اشاره کرد و گفت: «برد مقابل ازبکستان روحیه و انگیزه بسیار بالایی به بازیکنان داد و آنها به طور حتم مقابل کره جنوبی هم با قدرت ظاهر می شوند. البته این بازی شرایط خاص خودش را دارد. تیم کره جنوبی با وجود اینکه خط دفاعی ضعیفی دارد و در چند بازی اخیر گل خورده است اما در مقابل گلزنی هم داشته است و نباید این بازی را دست کم بگیریم. معمولا تیم کره در خط دفاعی اشتباهات فاحش دارد اما مهم این است که تیم ما همیشه جزو تیم های خوب آسیایی است و موفقیت تیم ملی هم به سرمایه و هزینه مربوط نمی شود بلکه به دلیل هوش بازیکنان است.»


این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیروزی مقابل کره جنوبی به معنای صعود صدر در صد نیست، گفت: «‌پیروزی ما مقابل کره جنوبی به معنای این نیست که صعود تیم ملی ایران به جام جهانی قطعی شده است چرا که ممکن است تیم ما در بازی‌های برگشت نتیجه خوبی نگیرد، بنابراین کار برای ما تمام شده نیست و باید در بازی های بعدی قدرتمند بازی کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته