دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

میرشاد ماجدی: صعود تیم ملی به جام جهانی مسجل شد/ مردم با پیراهن‌های مشکی به ورزشگاه بروند

کارشناس فوتبال گفت: مشکل اصلی تیم ملی نبود یک هافبک طراح در میانه میدان است که بتواند مهاجمان تیم را تغذیه کند.
کد خبر : 124165

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی مرحله گروهی رقابت های انتخابی جام جهانی در تاشکند موفق شد از سد ازبکستان بگذرد و با 7 امتیاز درصدر جدول گروه قرار گیرد. ملی‌پوشان فوتبال ایران قرار است در روز سه شنبه در یک دیدار حساس و مهم چهارمین بازی این مرحله خودشان را مقابل کره جنوبی برگزار کنند.


میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز پنجشنبه تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: «تیم ملی ایران بهترین تیم حاضر در این گروه است و به نظر من صعودش به جام جهانی از الان هم مسجل شد. ملی‌پوشان در بازی مقابل ازبکستان توانایی‌های خودشان را به نمایش گذاشتند و اگر کمی در لحظات پایانی دقت می‌کردند قطعا می‌توانستند با گل‌های بیشتری ازبک ها را شکست دهند.»


وی ادامه داد: «در حال حاضر آرزوی هر تیمی است که به ایران گل بزند، چون واقعا ساختار دفاعی ایران به خوبی عمل می‌کند اما مشکل اصلی تیم ملی نبود یک هافبک طراح در میانه میدان است که بتواند مهاجمان تیم را تغذیه کند. آمار کم گلزنی تیم ملی هم مربوط به همین مساله است و چون در وسط زمین یک بازیکن طراح نداریم نمی‌‌توانیم فرصت‌های زیاد گلزنی روی دروازه حریفان ایجاد کنیم.»


کارشناس فوتبال در خصوص بازی روز سه شنبه تیم ملی مقابل کره جنوبی بیان کرد: «من سه بازی کره جنوبی را کامل دیدم. کره‌ای‌ها در این دوره از بازی ها انسجام سال‌های گذشته را ندارند و از خط دفاع ضعیفی برخوردار هستند. اما خط حمله این تیم خوب کار می‌کند و در گلزنی هم موفق عمل می‌کنند اما هر چه آنها در خط حمله گل می‌زنند در خط دفاعی هم به راحتی گل دریافت می‌کنند.»


وی افزود: «من احساس می‌کنم در بازی مقابل کره هم بار دیگر می‌توانیم آنها را شکست دهیم و راه خودمان را برای صعود به جام جهانی هموارتر کنیم.»


ماجدی در رابطه با برگزاری بازی در شب عاشورای حسینی گفت: «تقویم بازی‌ها از سوی فیفا 4-5 ماه قبل اعلام شد و در حال حاضر هیچ کاری از دست فدراسیون فوتبال ایران برنمی‌‌آید تا بتواند زمان بازی را تغییر دهد. مردم ما درک و فهم آنها بسیار بالا است و به خوبی می‌توانند با پوشیدن پیراهن‌های سیاه فرهنگ عاشورایی را به کل مردم دنیا نشان دهند. بازیکنان تیم ملی هم با یاری جستن از امام حسین قطعا انگیزه دوچندانی برای شکست کره پیدا می‌کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته