دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ساکت: پیروزی ارزشمندی مقابل ازبکستان به دست آوردیم/ تلاش بازیکنان ما بسیار ارزنده بود

رییس سازمان تیم‌های ملی فوتبال گفت: برد برابر ازبکستان حاصل تفکر راهبردی کی‌روش بود.
کد خبر : 123981

به گزارش گروه ورزشی آنا به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه موفق شد در خاک ازبکستان به پیروزی یک بر صفر برسد. ایران با سه امتیاز این دیدار به صدر جدول رده بندی گروه A صعود کرد.


محمدرضا ساکت پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: «به نمایندگی از کادر فنی تیم ملی و بازیکنان مراتب تسلیت خودمان را اعلام می‌کنم. پیروزی ارزشمندی را مقابل یکی از سخت‌ترین تیم‌های گروه به دست آوردیم. ازبکستان تا پیش از این بازی صدرنشین گروه بود. بازیکنان ما توانستند قدرت و شایستگی خود را مقابل این تیم به اثبات برسانند.»


رییس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال این پیروزی را یک رویداد بزرگ عنوان کرد و افزود: «پیروزی مقابل ازبکستان حاصل اندیشه و تفکرات راهبردی کارلوس کی‌روش و تلاش بسیار ارزنده بازیکنان ما بود. این بازیکنان همانند قهرمانان فوتسال و فوتبال نوجوانان، شایسته تقدیر و سپاسگزاری هستند.»


او درباره شرایط این بازی گفت: «بازی بسیار سخت بود. در ورزشگاهی مملو از تماشاگر به میدان رفتیم. جا دارد از شرکت هواپیمایی آتا،‌ کاپیتان پازوکی و آقای موسوی تشکر کنم که اسپانسر تیم ملی شدند و پرواز چارتری را در اختیار ما گذاشتند. آنها شرایط مناسبی را برای حضور ما در ازبکستان فراهم کردند. از سفارت ایران و از مدرسه ایرانیان در ازبکستان تشکر می‌کنم که با حضور در ورزشگاه و در طول روزهای گذشته ما را حمایت کردند.»


ساکت با اشاره به برنامه تیم ملی برای بازی پیش رو اظهار کرد: «امروز (جمعه) در تهران تمرین می‌کنیم و مانند گذشته، تمرین‌های ما در زمین چمن پژوهشگاه نفت برگزار می‌شود.»


رییس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که موفقیت‌های اخیر در فوتسال، فوتبال نوجوانان و فوتبال بزرگسالان هزینه‌هایی را برای فدراسیون فوتبال به بار آورده است هم تاکید کرد: «هنوز پاداش تیم ملی بزرگسالان را پرداخت نکردیم اما شادی مردم بیش از هر چیز دیگری برای ما ارزشمند است و آن را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته