دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مقدماتی‌ جام‌جهانی روسیه؛ اروگوئه در حضور برزیل و آرژانتین صدرنشین شد

در شب گلباران بولیوی توسط برزیلی‌ها، آرژانتین مقابل پرو تنها به یک امتیاز رسید.
کد خبر : 123973

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل‌ از ایسنا، در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی تیم های ملی برزیل و بولیوی در ناتال یکی از شهرهای برزیل رو در روی هم قرار گرفتند. در دقیقه یازده بازی نیمار با هوشیاری خود توانست دروازه بولیوی را باز کند و سیصدمین گل فوتبال خود را به ثمر برساند.


در دقیقه ۲۶ فیلیپ کوتینیو ستاره جدید تیم ملی برزیل که در لیورپول بازی می کند موفق شد گل دوم بازی را به ثمر برساند و اختلاف را به دو برساند. حملات برزیل به خوبی جواب داده بود و در دقیقه ۳۳ پاس عمقی نیمار را فیلیپه لوئیس مدافع پیش تاخته اتلتیکومادرید با شوتی پای چپ تبدیل به گلی دیگر برای میزبان کرد.


برزیل در همان نیمه نخست کار را تمام کرد و گل چهارم را نیز به ثمر رساند. اینبار نیمار در نقش سازنده ظاهر شد و گابریل خسوس را صاحب توپ کرد تا این بازیکن دروازه بولیوی را برای بار چهارم باز کند و این دیدار در نیمه نخست با برتری ۴ گله برزیل به پایان برسد.


در نیمه دوم روبرتو فیرمینو که تازه به میدان آمده بود توانست گل پنجم را نیز وارد دروازه بولیوی کند تا این بازی در نهایت با نتیجه ۵-۰ به سود شاگردان تیته خاتمه یابد و برزیل با این پیروزی ۱۸ امتیازی شده و پشت سر اروگوئه ۱۹ امتیازی قرار گیرد.


در دیگر دیدار اروگوئه صدرنشین که از هشت بازی قبلی خود صاحب ۵ پیروزی شده بود، به مصاف ونزوئلا رفت و با ۳ گل توانست حریف خود را شکست دهد. در این دیدار کاوانی دو بار و لودیرو برای اروگوئه صدرنشین گلزنی کردند.


تیم ملی آرژانتین در شبی که لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نداشت برابر پرو به میدان رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. دو گل آلبی سلسته را در این دیدار رامیرو موریو گونسالو ایگواین وارد دروازه پرو کردند تا تنها یک امتیاز نصیب آرژانتین شود.


همچنین در یکی دیگر از دیدارها شیلی قهرمان قاره امریکای جنوبی با 3 گل در زمین اکوادور طعم شکست را چشید.


تابلوی نتایج


پرو 2 - آرژانتین 2


برزیل 5 - بولیوی صفر


پاراگوئه صفر - کلمبیا یک


اروگوئه 3 - ونزوئلا صفر


اکوادور 3 - شیلی صفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته