دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا؛

بهتاش فریبا: ازبکستان سرسخت است اما نباید این حریف را بزرگ کنیم/ پیشنهاد انگلستان چند وقت است مطرح شده

مدیر فنی تیم استقلال گفت: معمولا کی روش در همه بازی ها سیاست دفاعی را پیش می گیرد اما در بازی مقابل ازبکستان باید علاوه بر کار دفاعی هجومی هم بازی کند.
کد خبر : 123909

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره بازی ایران و ازبکستان که امروز برگزار می شود، گفت: «‌این بازی برای ملی پوشان ایران کمی سخت خواهد بود چرا که ازبکستان حریف سرسختی برای ایران است و هم اکنون با 6 امتیاز صدرنشین گروه است. اما ما نباید این حریف را بزرگ جلوه بدهیم چرا که این تیم با ضعیف ترین تیم ها دیدار کرده است.»


وی افزود: «تیم ایران مقابل کره جنوبی هم کار سختی پیش رو دارد. چرا که این تیم هم یکی از مدعیان صعود به جام جهانی است و باید شاگردان کی روش با اقتدار در این دو بازی به میدان بروند. به اعتقاد من ایران و کره جنوبی مدعی اصلی صعود به جام جهانی هستند. البته ازبکستان هم بعد از ایران و کره جنوبی مدعی سوم صعود به حساب می آید. به اعتقاد من ایران می تواند به سادگی از این گروه صعود کند و نباید این کار را خیلی سخت جلوه بدهیم.»


مدیر فنی آبی ها در پاسخ به اینکه کی روش باید ترکیب تیم را چگونه بچیند، اظهار کرد: «معمولا کی روش در همه بازی ها سیاست دفاعی را پیش می گیرد، اما در این بازی باید علاوه بر کار دفاعی هجومی هم بازی کند. چرا که بازی مقابل ازبکستان در خانه حریف انجام می شود و آنها به هر قیمتی که شده می خواهند پیروز میدان باشند.»


فریبا در مورد وضعیت آبی‌ها هم خاطرنشان کرد: «متاسفانه تعطیلات لیگ روال کار را از دست ما خارج کرد. خوشبختانه استقلال در جام حذفی خوب بازی کرد و توانستیم ملوان نوین را شکست دهیم. به طور حتم اگر ما هم مانند پرسپولیس این بازی را دست کم می گرفتیم حذف می شدیم اما بازیکنان جدی کار کردند و پیروز شدند.»


مدیرفنی آبی ها در مورد بازی استقلال با سیاه جامگان اظهار کرد:« از دیروز عصر تمرینات را شروع کردیم و می خواهیم در مشهد مقابل این تیم پیروز شویم و سه امتیاز را کسب کنیم.»


وی همچنین در پایان به پیشنهاد منصوریان از لیگ انگلستان اشاره کرد و گفت:« من در جریان این مسئله نبودم ولی تا جایی که می‌دانم مدارک این مسئله موجود است و چند وقتی بوده که این پیشنهاد مطرح شده است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته