دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون مالی و اداری واحد بین‌المللی خرمشهر- خلیج فارس:

تسریع در حل مشکل دانشجویان باید همراه با آرامش، متانت و احترام باشد

معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر خلیج فارس با بیان اینکه تسریع در حل مشکلات دانشجویان باید با آرامش و متانت و احترام باشد، گفت: «با توجه با تاکیدمسئولان عالی دانشگاه، تکریم ارباب رجوع از مهمترین اصول و اهدافی است که همیشه سرلوحه تمام امور در این واحد دانشگاهی قرار گرفته است»
کد خبر : 123888

به گزارش خبرنگار آنا، احسان عباسپور گفت: «در دین مبین اسلام تکریم ارباب رجوع اهمیت زیادی داده شده است و ریشه قرآنی دارد چراکه قبل از اینکه انسان از سوی هم‌نوع مورد تکریم قرار گیرد، از سوی خداوند متعال مورد تکریم قرار گرفته است و این موضوع از قواعد معاشرت است که ائمه تأکید زیادی بر آن داشتند.»


وی خاطرنشان کرد: «خدمتگزاران دانشگاه نیز باید با سعه صدر، بردباری، عطوفت و مهربانی با دانشجویان و ارباب رجوع برخوردار کنند و همواره به توقعات قانونی و شرعی‌ آنان توجه داشته باشند.»


معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر خلیج فارس ادامه داد: «سرعت در انجام کار ارباب رجوع و صحت و دقت در انجام خدمت‌رسانی در مدیریت تکریم ارباب رجوع بسیار مهم است.»


عباسپور خدمت به دانشجویان را یکی از وظایف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس معرفی کرد و گفت: «این موضوع نباید به صورت مقطعی باشد بلکه باید سعی شود تا مبحث تکریم ارباب رجوع در جای جای دانشگاه نهادینه شود، چراکه از مهمترین آفت‌ها در مقوله تکریم ارباب رجوع این است که به صورت مقطعی باشد و شعار‌ها و رفتارهایی دور از باور و اعتقاد مطرح ‌شود که این موضوع با مرور زمان دوباره به بوته فراموشی سپرده می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته