دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 12:34
میرساردو خواستار شد

تقویت و تعمیم همدلی و همگرایی میان دانشگاهیان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تقویت و تعمیم همدلی و همگرایی در بین اعضاء هیات علمی و کارکنان را در پیشبرد امور دانشگاه ضروری برشمرد.
کد خبر : 12380

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو با توجه به جایگاه و اهمیت دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار، سیاست ها و برنامه های کاری سال 94 این دانشکده را ابلاغ کرد و با تاکید بر لزوم ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی بهتر از گذشته به دانشجویان، تقویت و تعمیم جو همگرایی و همدلی در بین اعضای هیات علمی و کارکنان در پیشبرد امور دانشکده و پرهیز از قطبی شدن دانشکده را یادآور شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود:باید از قطبی شدن دانشکده پرهیز کرد زیرا این تفکر سبب عقب ماندگی، نابسامانی و منفعت گرایی خواهد شد.


وی بهره گیری از اندیشه و تجربه اعضای هیات علمی در ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی در قالب کمیته های تخصصی و کار گروه و شوراها را یادآور شد و گفت: فعال سازی هر چه بیشتر ادارات پژوهشی و مزارع و افزایش سایر مزارع مورد نیاز در شورای پژوهشی و آموزشی بررسی و پیگیری گردد.


میرساردو استمرار و توسعه نظام ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی و کارکنان و ارتقاء نظام برنامه ریزی خصوصا برنامه ریزی درسی و توزیع دروس براساس تخصص و تجربه را موجب افزایش رضایت مندی و راندمان آموزشی برشمرد و اظهار کرد: توجه ویژه به تامین نیازهای آزمایشگاهی، دارویی، دام های مصرفی و... و تنظیم جدول نیازها برای ترم های تحصیلی مدنظر قرار گیرد.


وی با تاکید بر حمایت از برنامه ها و اهداف بسیج دانشجویی و تشکل های اسلامی- سیاسی دانشجویان، حضور مستمر مسئولان دانشکده را موجب تحقق اهداف و رفع مشکلات برشمرد و تاکید کرد: نماز جماعت به عنوان شاخص اول فعالیت های فرهنگی و ستون معنویت باید بیشتر و بهتر از گذشته تقویت و توسعه یابد و اساتید، کارکنان و دانشجویان با حضور در صفوف نماز جماعت فضای معنوی دانشکده را تقویت کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته